וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבגול שוב בדרך לבורסה: תגייס כ-250 מיליון שקל במניות ואג"ח לפי שווי של 580 מיליון שקל

נתן שבע

19.12.2006 / 17:36

זוהי הפעם הרביעית שאבגול מנסה לגייס כסף בשוק ההון



יצרנית הבדים הלא ארוגים אבגול תנסה את מזלה שוב בשבועות הקרובים בגיוס בבורסה המקומית. החברה, הנשלטת על ידי יהושע גולדווסר וניר פלג, מתכננת גיוס של כ-250 מיליון שקל - שליש מתוכם במניות והיתר באיגרות חוב. הגיוס יתבצע לפי שווי של 580 מיליון שקל לפני הכסף ו-660 מיליון שקל לאחריו.



זו הפעם הרביעית ב-18 החודשים האחרונים שאבגול, המייצרת בדים לא ארוגים המשמשים חומר גלם לתעשיית החיתולים החד פעמיים, מבצעת ניסיון להנפיק את מניותיה. לפני ארבעה חודשים היא ניסתה לעשות זאת גם בבורסה בלונדון, אך ללא הצלחה יתרה. בניסיון האחרון שלה בתל אביב, שנעשה בדיוק לפני שנה, ניסתה החברה לגייס לפי שווי של 450 מיליון שקל, אך ההנפקה ירדה מהשולחן לאחר שפורסמו נתונים מהתשקיף שחשפו את חובותיה הגבוהים.



מאז הצליחה החברה להציג שיפור בתוצאותיה ואף לצרף משקיע חדש. לפני כחצי שנה השקיעה פטרוכימיים שבשליטת דיוויד פדרמן כ-18 מיליון דולר בחברה תמורת כ-20% ולפי שווי של 90 מיליון דולר. על פי ההסכם עם החתמים, מחויבת פטרוכימיים לממש את האופציה שניתנה ולהשקיע בחברה כ-18 מיליון דולר נוספים. בכך תגדל אחזקתה לשיעור של 33%.



היקף המכירות של החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-169 מיליון דולר. הרווח התפעולי של החברה במהלך התקופה הסתכם בכ-26 מיליון דולר, והרווח הנקי הסתכם בכ-11.5 מיליון דולר. בתקופה המקבילה ב-2005 הרוויחה החברה 6.8 מיליון דולר במחזור של 120 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully