וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאראדיים גיאופיזיקל מרחיבה פעילותה באזור אסיה-פסיפיק: תספק שירותי עיבוד נתונים סייסמיים בהודו

TheMarker.com שירות

15.8.2001 / 12:29

פאראדיים תספק שירותי ניתוח מאגרים ועיבוד נתונים סייסמיים לחברה הודית שזכתה ברשיון מממשלת הודו לבצע חיפושי נפט במדינה

פאראדיים גיאופיזיקל , הנסחרת בבורסת הנאסד"ק ובבורסת תל אביב לפי שווי שוק של 90 מיליון דולר, הודיעה היום כי זכתה בחוזה להספקת שירותי ניתוח מאגרים ועיבוד נתונים סייסמיים בהודו.

לפי החוזה, פאראדיים תספק שירותי עיבוד נתונים סייסמיים תלת-מימדיים ודו-מימדיים לאחת החברות שזכו באחרונה ברשיון מממשלת הודו לבצע חיפושי נפט במדינה. פאראדיים לא מסרה את שם החברה.

מדובר בתשעה מקטעים הנמצאים במים רדודים ועמוקים בחופיה המזרחיים והמערביים של הודו, שממשלת הודו אישרה בהם חיפושים, במסגרת מדיניות הרישוי החדשה שהנהיגה לאחרונה לחברות הודיות ולחברות זרות העוסקות בחיפושי נפט וגז.

השלב הראשון של פרויקט עיבוד הנתונים הסייסמיים מבוצע ממרכז השירות של פאראדיים בפרת' (Perth) שבאוסטרליה. לדברי מנהל אזור אסיה-פסיפיק בפאראדיים, דייויד קוקס, פאראדיים הגדילה את יכולת עיבוד הנתונים שלה ב-170% ובמהלך הרבעון השלישי צפויה להגדיל את יכולתה בתחום עיבוד הנתונים באזור אסיה-פסיפיק בכ-40% נוספים.

קוקס הוסיף כי החוזה הנוכחי מתמקד בהספקת שירותי עיבוד נתונים סייסמיים מתקדמים והקמת מרכז פענוח בדהרדון (Dehradun) עבור חברת הנפט והגז הטבעי ההודית, וכי בכוונת החברה להמשיך ולפתח את מעמדה בהודו כספק חשוב של פתרונות משולבים לתעשיית הנפט והגז ההודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully