וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט נוסף לאזורים בהודו

נתן שבע

20.12.2006 / 10:56

רכשה 50% מקרקע תמורת כ-31 מיליון דולר עליה היא מתכננת פרויקט דיור ב-205 מיליון דולר

חברת אזורים, שבשליטת שעיה בוימלגרין, הודיעה היום על עסקה שנייה בהודו. החברה רכשה מגורם מקומי 50% מקרקע תמורת כ-31 מיליון דולר, עליה היא מתכננת להקים פרויקט מגורים. עלות הפרויקט - שיבוצע יחד עם הגורם המקומי - מסתכמת בכ-205 מיליון דולר.

הקרקע נמצאת בעיר לודהיינה בהודו במדינת Punjab, הממוקמת כ-370 ק"מ מצפון לדלהי. הפרויקט יכלול הקמת שכונת מגורים בת כ-1,500 יחידות דיור ושטח מסחרי של כ-30 אלף מ"ר על שטח כולל של כ-400 אלף מ"ר. רכישת הקרקע תממון באמצעות מקורותיה העצמאיים של החברה, ויתרת עלות הקמת הפרויקט תמומן מתקבולי המכירות בפרויקט וממימון בנקאי מקומי.

בחודש שעבר דיווחה אזורים על פרויקט מגורים אחר בהודו, בהיקף של 135 מיליון דולר, בו היא תהיה שותפה. בכך מצטרף בוימלגרין לשורה של משקיעים ישראלים אחרים שמשקיעים שם, ביניהם מוטי זיסר, נתן חץ וחיים כצמן.

אזורים נכנסה בחודש האחרון גם לעסקי המלונאות. החברה רוכשת מקבוצת של נוחי דנקנר את מלונות אקור ישראל (שהיו בידי כלל תיירות) ואת מלונות שרתון מוריה (שהיו בידי ), בתמורה ל-68 מיליון דולר. בוימלגרין קפיטל, השולטת באזורים, תשתתף בעסקה זו בשיעור של 25%, וביתרה תישא החבה הבת, אזורים.

אזורים דיווחה עוד בחודש האחרון גם על כוונתה לרכוש שתי חטיבות קרקע בעיר יוסטון שבטקסס תמורת 54 מיליון דולר. אזורים מתכננת להקים על הקרקעות פרויקטי מגורים ומסחר בעלות כוללת של 795 מיליון דולר, ולממן 25% מעלותם מהונה העצמי. אזורים רכשה גם את השליטה בחברת לגנא הולדינגס - שעוסקת בייזום נדל"ני במזרח אירופה - מידי יעקב אנגל תמורת 430 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully