וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים קריימר בהמלצה חמה על וריפון: "המניה זולה ולכן צריך לקנות אותה"

עומרי כהן

20.12.2006 / 11:09

בתוכניתו בערוץ CNBC, ציין קריימר כי לווריפון "הזדמנויות עצומות" להתרחבות בעולם



"בשורה התחתונה, וריפון (סימול: PAY) היא מניה זולה ולכן צריך לקנות אותה" - כך ציין אמש ג'ים קריימר, מומחה ההשקעות של ערוץ הטלוויזיה הכלכלי CNBC, בתוכניתו הפופולארית "כסף משוגע". לדבריו, בעוד ש"מניות חג המולד" כבר סיימו את מחזור העליות הנוכחי שלהן, הרי שמשחקנית משנית בתחום הקניות בעונת החגים, כדוגמת וריפון, יכולים המשקיעים להמשיך ולעשות כסף.



וריפון האמריקאית השלימה אמש בוול סטריט מימוש קל של 2.4% בארבעה ימים, לאחר זינוק דו-חודשי של כ-33%, שהחל לקראת השלמת רכישת חברת ליפמן הישראלית. אולם במסגרת המסחר שלאחר הסגירה, שבה המניה להתחזק והוסיפה כ-2% לערכה.



קריימר סיפר לצופיו כי וריפון מייצרת את מכשירי התשלום האלקטרוניים, אשר משמשים לביצוע קניות בכרטיסי אשראי בנקודות המכירה. לדבריו, מדובר ללא עוררין בשחקנית המובילה בשוק מסופי התשלום עם נתח של 34% משוק נקודות המכירה ברחבי העולם, עם "הזדמנויות עצומות" להתרחבות ברחבי העולם המתפתח.



עוד ציין קריימר, כי בפני וריפון עומדת כיום הזדמנות בדמות של מחזוריות קרובה בשדרוג מסופי התשלום האלקטרוניים בשוק האמריקאי. לדבריו, העבודה שלקוחותיה של וריפון רושמות את מרבית הכנסותיהן השנתיות במהלך תקופת החגים (כלומר, בתקופה הנוכחית), תדחוף אותן להחליט על שדרוג מסופי התשלום שלהן.



היום מוסיפה וריפון 0.7% במסגרת המסחר בתל אביב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully