וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפרטנר ישימו דגש על חבילות התעריפים במשפחה; יופנו גם למגזר העסקי

ערן גבאי

20.12.2006 / 12:31

פרטנר תשיק 3 מכשירי דור 3.5 ברבעון הראשון של 2007



תוכנית ניידות המספרים, שתאפשר לכל מנוי תקשורת לעבור בין מפעילים מבלי לאבד את מספר הטלפון האישי שלו, רחוקה עדיין מיישום, וספק אם תתאפשר ב-2007. אך בפרטנר, מובילת הדור השלישי, לא מחכים ונערכים בהתאם: אם פעם תחום השיווק היה רחוק מנושאי הרגולציה, הרי שההחלטות האחרונות של שר התקשורת בתחום הסלולר קירבו מאוד את הזיקה שבין השניים.



בשיווק של פרטנר נערכים לתחרות הגוברת, תוך שימת לב רבה למשמעות ההחלטות הרגולטוריות שהתקבלו ואלו שצפויות להתקבל. איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של פרטנר, הדגישה היום ש"שנת 2007 מציבה בפנינו אתגרים חדשים בשוק שבו שימור מערכת היחסים עם הלקוחות, תוכן ושירותים מתקדמים - נמצאים בקדמת הבמה השיווקית. הדור השלישי הופך למגמה רווחת, ישנו ריבוי של טכנולוגיות חדשות וניכרת מעורבות משמעותית של הרגולציה בפעילות המפעילות הסלולריות. בתוך כך, מתעצמת התחרות על הלקוח עם התקרבות ישום תוכנית ניידות המספרים".



בפרטנר החליטו לשים דגש על חבילת השיחות במשפחה, לאחר שגילו כי תעריף נוח לשיחות בתוך המשפחה הוא הדרישה החשובה ביותר עבור לקוח סלולרי. הפנייה למשפחה עשויה להפוך בשנה הקרובה לזירת התחרות העיקרית בין חברות הסלולר, שכן היא מקלה על היכולת של החברות להתמודד בשוק של גידול צפוי בהיקפי הנטישה. פרטנר אף לקחו את העניין רחוק יותר, והטבת המשפחה החדשה תפנה גם למגזר העסקי. ההצעה החדשה כוללת תעריף של 26 אגורות לדקה לשיחה בתוך המשפחה ללא הגבלה, בתשלום חודשי קבוע של 1.90 שקלים למנוי.



בק חשפה גם את היישום האינטראקטיווי החדש של פרטנר לצפייה בשידורי וידיאו רב ערוציים בדור השלישי - פיתרון שפותח בשיתוף עם חברת streamezzo הצרפתית. הפיתרון יאפשר צפייה בערוץ באמצעות ממשק משתמש הדומה לטלוויזיה דיגיטלית, המאפשר שליטה על עוצמת הקול, על גודל המסך, וצפייה במידע אודות התוכנית המשודרת והתוכניות הצפויות.



"עד היום, לקוחות הסלולר צפו בווידיאו באמצעות יישומים מבוססי דפדפן, המאפשרים שידור סלקטיווי של ערוצי Video On Demand. הישום החדש מאפשר, לראשונה, דפדוף מהיר בין ערוצים (Mobile Zapping) ולוח שידורים דיגיטאלי (EPG)", אמרה בק. הגבייה בעבור הצפייה תתבצע פר שימוש, או במחיר קבוע חודשי. בפורטל הדור השלישי של פרטנר קיימות באופן בלעדי העונות החדשות של תוכניות הטלוויזיה "ארץ נהדרת", "נולד לרקוד", "מועדון לילה" ו"גיא פינס".



פרטנר החליטה להוסיף לערוצי המכירה שלה גם ערוץ מקוון. אתר orange shop יאפשר ללקוחות לבצע רכישה ושדרוג של מכשירים, וכן בחירה של תוכניות תעריפים.



ואם לבצע רכישה באתר הסחר החדש של פרטנר, הרי שבחברה היו רוצים שתרכשו השנה בעיקר מכשירי סלולר מתקדמים יותר, כאלה שההכנסה הממוצעת ממנוי מהם גבוהה בממוצע בכמה עשרות שקלים מהמכשירים הישנים יותר. כיום, מבין 27 דגמי המכשירים של פרטנר, כשליש הם מכשירי דור 3.



בפרטנר הודיעו היום על ההשקה הקרובה ברבעון הראשון של 2007 של 3 דגמי מכשירים ראשונים בדור 3.5, מתוך 5 דגמים בסך הכל שיושקו ברבעון הראשון. המסר ברור: בפרטנר ירצו לשנות את תמהיל המכשירים ולהעביר כמה שיותר מנויים למכשירים המתקדמים יותר, בין היתר כדי לנצל את חלון הזמן שצפוי להיפתח עבורם בשנה וחצי הקרובות, כשאצל המתחרה, פלאפון, יהיו עסוקים בהקמת רשת הסלולר החדשה בדור 3.5.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully