וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל הכספים של אלביט הדמיה: "אנחנו חברת נדל"ן פר אקסלנס, גם אם הבורסה חושבת אחרת"

עומרי כהן

20.12.2006 / 12:44

אתמול גרעה הבורסה את אלביט הדמיה ממדד נדל"ן 15; החברה: נחזור למדד בעדכון הקרוב



"אנחנו חושבים שאנחנו חברת נדל"ן פר אקסלנס, גם אם הבורסה חושבת אחרת". כך ציין היום דודי מכלוף, סמנכ"ל הכספים של חברת , בתגובה להחלטת הבורסה לניירות ערך בתל אביב לגרוע את המניה ממדד נדל"ן 15, מכיוון שפחות מ-50% מהכנסותיה השוטפות מקורן בתחום הנדל"ן.



לדברי אלביט הדמיה, הבורסה אינה לוקחת בחשבון את הכנסות החברה הנובעות מפעילות מלונאית, וזאת למרות שאלביט הדמיה יוזמת ובונה את כל המלונות שברשותה. בחברה הדגישו כי הכנסותיה היחידות אשר אינן מנדל"ן נובעות ממכירת מערכות, ומהוות פחות מ-15% מסך ההכנסות.



אלביט הדמיה עצמה, רואה בהכנסות מהפעלת בתי המלון חלק מהתשואה על השקעתה עד למכירתם, ולכן מתייחסת אליהן כאל חלק מפעילותה הנדל"נית. עם זאת, בבורסה מתייחסים להכנסות אלו כהכנסות מפעילות מלונאית, ולא כהכנסות מפעילות נדל"נית.



לדברי מכלוף, החליטה הבורסה על הוצאת המניה ממדד מניות הנדל"ן בעיתוי הנוכחי, מאחר שעברה כשנה מאז ביצעה החברה מכירה של נכסים נדל"ניים. עם זאת, באלביט הדמיה מצפים לרשום הכנסות כאלו במחצית השנה הקרובה, אשר יחזירו להערכתם את המניה למדד כבר בעדכון הבא (1 ביולי 2007).



כבר ברבעון הרביעי של 2006, צפויה אלביט הדמיה לרשום רווחי הון בהיקף של כ-600 מיליון שקל מהנפקתה בלונדון של החברה הבת, פלאזה סנטרס, אשר מקימה ומפעילה מרכזי קניות במזרח אירופה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully