וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה תחשוף את מסמכי מכרז ערוץ 2

רוני קורן-דינר

20.12.2006 / 13:16

בית המשפט דחה עתירתן של רשת וקשת כי מסמכי המכרז מכילים סודות מסחריים שחשיפתם תזיק להן

החלטת הרשות השנייה לחשוף את כתבי הזיכיון של רשת וקשת ונספחים נוספים היתה סבירה בהתחשב בעובדה שמסמכים אלה מכילים את הנתונים המהותיים שהוצעו במכרז - כך נקבע בפסק דין שניתן היום בבית המשפט המחוזי בירושלים. בית המשפט דחה בכך את עתירתן של רשת וקשת, נגד החלטת הרשות, בטענה כי מסמכי המכרז מכילים סודות מסחריים שחשיפתם תזיק להן.

לפיכך, העתירה הנוספת של התנועה לחופש המידע ושל איגוד המפיקים - שטענו כי יש לחשוף את הצעות המתמודדות במכרז ואת הפרוטוקולים מדיוני המועצה בעניינן ולא רק את כתבי הזיכיון - התייתרה. נגד רשת וקשת אף נפסקו הוצאות משפט בסכום גבוה יחסית בסך 150 אלף שקל.

על פי פסק הדין, רשאית הרשות השנייה לחשוף את נספחי הזיכיון שקיבלו רשת וקשת, פרט לפרטים המהווים סודות מסחריים. קשת הודיעה כי תבקש צו עיכוב ביצוע, שיהיה בתוקף עד שתערער לביהמ"ש העליון.

מקשת נמסר כי העתירה המנהלית הוגשה היות שקשת סבורה כי מדובר בסודות מסחריים מדרגה ראשונה, שאין בהם עניין ציבורי ושחשיפתם תסב נזק אדיר, לגבי תוכן ייחודי ובלעדי המצוי ברשותה של קשת. עם זאת, קשת נאותה ואישרה לרשות השנייה לפרסם את כל הנתונים שיש בהם עניין ציבורי. אנו לומדים את פסק הדין ושוקלים להגיש בקשה לעיכוב ביצוע וערעור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully