וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנאל גרופ הודיעה שתממש חלקה בפרויקט בתלמי מנשה בכ-37 מיליון שקל - פי 2 כמעט מהונה העצמי

שרון שפורר

20.12.2006 / 17:45

שווי השוק של החברה עמד הבוקר לפני העלייה על כ-30 מיליון שקל; המניה זינקה ב-34%



מניותיה של חברת היזום למגורים נתנאל גרופ זינקו היום באחד העם בכ-34% במחזור של כ-700 אלף שקל - פי 60 מהמחזור הממוצע במניה מתחילת השנה ופי 5 מהמחזור במניה בחודש האחרון. ברקע לתוספת של שליש לשווי השוק של החברה שעמד הבוקר, טרם הזינוק, על כ-30 מיליון שקל, ניצבת הודעתה על זכרון דברים שחתמה למכירת זכויות בפרויקט חדש שעבורן תקבל כ-37 מיליון שקל.



אמנם אין מדובר בסכום ענק לחברות בורסאיות אחרות, אבל באופן יחסי זהו סכום עתק. זאת, שכן מדובר בחברה קטנה שהונה העצמי הגיע בסוף ספטמבר החולף לכ-19.6 מיליון שקל בלבד - כלומר מדובר בפרויקט מאוד משמעותי עבורה שהיקפו כמעט כפול מהונה העצמי של החברה וגבוה בכ-7 מיליון שקל משוויה באחד העם.



נתנאל גרופ, שעם העלייה היום, הכפילה את שוויה מאז תחילת השנה, חתמה הבוקר על זכרון דברים עם צד שלישי למכירת זכויותיה בפרויקט להקמת 480 יחידות דיור בתלמי מנשה, בו היא שותפה ביחד עם שיכון עובדים. בתמורה היא מתכוונת לפרוע התחייבויות לבנק הפועלים על סכומים שהעמיד לה לרכישת חלק ממהפרויקט ב-5 מיליון שקל, ותישא בהיטלי השבחה של כ-650 אלף שקל. החברה צפויה לרשום רווח הון לפני מס של כ-20 מיליון שקל אם אכן הסכם המכר ייחתם. יש לציין, כי לשיכון עובדים, השותפה של החברה בפרויקט, יש זכות סירוב לרכישת זכויותיה בפרויקט.



נתנאל גרופ היא חברה בשליטת חברת רישן בניין והשקעות, אשר בשליטת משפחת נתנאל (כ-83.5%). בסיס החברה ממוקם בחולון ונכון לסוף הרבעון השלישי היא היתה מעורבת בתכנון ובהקמה של כ-800 יחידות דיור ב- 8 פרויקטים שונים. לאחרונה החלה פריזמה לשמש עושה שוק במניה - מה שעשוי להסביר את הגידול במחזורי המסחר בחודשים האחרונים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully