וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראוס-עלית רוכשת חברת ממרחים אמריקאית ב-9 מ' ד'

נתן שבע

21.12.2006 / 10:35

מחזור המכירות השנתי של קרוסל נאמד כ-7.5 מיליון דולר בשנת 2006

חברת המזון -עלית ממשיכה במסע רכישות של חברות בחו"ל. החברה חתמה על הסכם לרכישת 51% מחברת קרוסל בארה"ב, העוסקת בייצור מטבלים וממרחים טריים, תמורת 9 מיליון דולר (כולל המלאי). פעילות החברה והנכסים שתרכוש החברה משלימים את פעילותה של חברת הבת של שטראוס-עלית בארה"ב, סברה, שנרכשה בשנה שעברה ועוסקת בייצור ומכירת ממרחים ומטבלים ים תיכוניים טריים כגון חומוס וחצילים.

מחזור המכירות השנתי של פעילות החברה הנרכשת היה כ-7.5 מיליון דולר בשנת 2006. בשלב זה, לא מתוכננת השקעה מהותית נוספת בפעילות הנרכשת. הרכישה תרחיב את פעילות החברה בארה"ב באמצעות הגדלת כושר הייצור והרחבת קווי המוצרים שלה. שטראוס-עלית מציינת, כי קטגורית הממרחים והמטבלים הטריים נהנית משיעורי צמיחה ניכרים בשוק האמריקאי.

שטראוס עלית יצאה בשנה שעברה למסע רכישות של חברות בארה"ב, בברזיל ובפולין על מנת להמשיך ולבסס את הצמיחה שלה בשוק הבינלאומי. מנוע הצמיחה העיקרי של החברה נמצא כיום בחו"ל כאשר בארץ החברה מתקשה יותר לצמוח.

שטראוס-עלית סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 1.34 מיליארד שקל וברווח של 70.5 מיליון שקל. זאת, לעומת רווח של 56.5 מיליון שקל על הכנסות של 1.12 מיליארד שקל ברבעון המקביל של 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully