וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט הדמיה מרחיבה את מלון ויקטוריה שבהולנד

נתן שבע

21.12.2006 / 10:47

החברה תסב בניין למלון בהשקעה של 24 מיליון יורו. הבניין בן 75 שנים נמצא בסמוך למלון ויקטוריה בו מחזיקה החברה בכ-50%

אלביט הדמיה שבשליטת מוטי זיסר תרכוש בניין משרדים הצמוד למלון ויקטוריה, אשר שבלב אמסטרדם שבהולנד, ותסב אותו למלון עם כ- 100 חדרים. סך ההשקעה ועלות השיפוץ יסתכמו בכ-24 מיליון יורו.

הבניין, הסמוך למלון ויקטוריה בו מחזיקה אלביט בכ-50%, הוא מבנה לשימור בן 75 השנים. המבנה נרכש תמורת כ-14 מיליון יורו באמצעות הלוואה בנקאית. עלות הסבת הבניין למלון הינה כ-10 מיליון יורו וסיומו צפוי בעוד כשנתיים. שיעור התפוסה במלון ויקטוריה הינו כ-95% לאורך כל השנה.

שמעון יצחקי, נשיא אלביט הדמיה, ציין כי החברה מתעניינת במבנה מזה זמן רב, ולנוכח העובדה שויקטוריה הינו המלון המוצלח ביותר ברשת, העסקה תגדיל את היקף ההכנסות והרווחיות מהמלונות. בתום השיפוץ המלון יהווה אחד המלונות הגדולים באמסטרדם.

גם אלרוב שבשליטת אלפרד אקירוב הודיעה באחרונה על רכישת בניין באמסטרדם והסבתו למלון. באירופה קל יותר ונוח יותר לחברות לרכוש בניניים ולהסב אותם למלונות. כמעט בלתי אפשרי לאתר היום בבירות אירופה שטחים לבניית מלונות, וגם אם יש כאלה, כדאיות עלות רכישת הקרקע והקמת המלון פחות אטרקטיווית מרכישת מבנה קיים והסבתו למלון.

אלביט הדמיה הודיעה בשבוע שעבר על כניסה להשקעות בהודו בהיקף של יותר ממיליארד דולר. עם הפרויקטים בהודו אליהם נכנסת אלביט הדמיה נמנים רשת בתי חולים, בתי מלון, קניונים, מבני משרדים ומבנים למגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully