וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פרישת אורקל ישראל: נס טכנולוגיות זכתה במכרז למחשוב משרדי הממשלה

בעז בבאי

15.8.2001 / 15:58

במסגרת הפרויקט, שהיקפו מוערך בכ-100 מיליון שקל למשך מספר שנים, תיושם מערכת mySAP.com של חברת התוכנה סאפ

חברת שירותי מחשוב נס טכנולוגיות נבחרה במכרז החשב הכללי (החשכ"ל) כזוכה יחידה במכרז פרויקט ה-ERP למחשוב רוחבי של משרדי הממשלה (מרכב"ה) - כך הודיע היום לחברת נס טכנולוגיות יצחק כהן, סגן בכיר לחשב הכללי במשרד האוצר.

הזכייה באה לאחר שחברת אורקל ישראל הודיעה אתמול לנציגי החשב הכללי במשרד האוצר כי החליטה שלא להשתתף בהמשך התהליך במכרז, שהיקפו מוערך בכ-100 מיליון שקל למשך מספר שנים.

בפברואר השנה זכתה נס טכנולוגיות, המייצגת בישראל את חברת התוכנה הגרמנית סאפ (סימול:SAP), במכרז מרכב"ה. בעקבות ערעור אורקל, נתבקשה ועדת המכרזים לערוך עוד מספר בדיקות טכניות. הודעתה אתמול של אורקל על פרישתה מהמכרז הביאה לחזרה לזכייתה המקורית של נס טכנולוגיות.

מכרז מרכב"ה נחשב למכרז מפתח, כאחד ממכרזי המחשוב הגדולים בשוק הציבורי בישראל. במסגרת הפרויקט תיושם מערכת mySAP.com בכל משרדי הממשלה ותהווה את התשתית להקמת מערכות המידע בתחומי ה-e-business וה-e-government. בחברת נס מעריכים שההשפעה העקיפה של פרויקט זה על כניסתם של גופים נוספים במגזר הציבורי לפרויקטים בתחום המחשוב, כגון רשויות, חברות ממשלתיות ומועצות מקומיות וכן גופים העובדים בממשק עם משרדי הממשלה, יביא להכנסות נוספות של מאות מליוני דולרים מרשיונות ומפרויקטים סביב מערכת mySAP.com.

נס טכנולוגיות מעסיקה כיום כ-2,200 עובדים, כולל כ-12 עובדים בחברות בנות באירופה, המתמחים בתחומי הפיתוח, הייעוץ, האינטגרציה והשיווק. היקף המכירות השנתי שלה הוא כ-180 מיליון דולר. בראש החברה עומדים רביב צולר, המנכ"ל, ואהרון פוגל, המכהן כיו"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully