וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.סי.טי.אס מחקה השקעה של 1.6 מיליון דולר במנטרג'י

נטע יעקבי

15.8.2001 / 17:15

המחיקה קוזזה בחלקה ע"י הרווח ממכירת חלקה של אי.סי.טי.אס בחברת AMS, בשווי מיליון דולר; החברה דיווחה על הכנסות של 47.1 מ' ד', צמיחה של 30% מהרבעון המקביל; הרווח הנקי הסתכם ב-110 אלף דולר

חברת אי..סי.טי.אס העוסקת באבטחת טיסות ושדות תעופה, פירסמה היום את דו"חותיה לרבעון השני של השנה. הכנסות החברה הסתכמו ב-47.1 מ' ד', צמיחה של 30% לעומת הרבעון המקביל. הצמיחה בהכנסות נבעה משוקי ארה"ב ואירופה.

הרווח התפעולי הסתכם ב-1.5 מיליון דולר, ללא שינוי מהרבעון המקביל. שולי הרווח הגולמי ירדו מ-12% ל-11.7%. הרווח הנקי הסתכם ב-110 אלף דולר, או 2 סנט למניה, לעומת 840 אלף דולר, 13 סנט למניה, ברבעון המקביל. קופת המזומנים נותרה איתנה, עם 34 מיליון דולר.

הוצאות המכירות, הנהלה וכלליות גדלו בשל הקמת סניף ראשי באירופה ובשל מכירת 55% מאחזקות באירופה. שאר ההוצאות, בגובה 882 אלף דולר, נבעו בעיקר ממחיקת השקעת החברה במנטרג'י (סימול MNTE), בשל ירידה במחירי המניות ובמצבה הנוכחי של החברה. סף המחיקה שנאלצה לבצע החברה בגין השקעה זו הסתכם ב-1.6 מיליון דולר. ההפסד כתוצאה מהמחיקה קוזז בחלקו על ידי הרווח ממכירת חלקה של אי.סי.טי.אס בחברת AMS, בשווי של 1 מיליון דולר.

יצוין כי כבר ברבעון הקודם נאלצה אי.סי.טי.אס לבצע, בעקבות השקעתה במנטרג'י , הפרשות לירידת ערך בהיקף של 8.1 מיליון דולר. הפרשות אלו מחקו למעשה רווח של 6.8 מיליון דולר שהחברה רשמה בתחילת 2000 בגין מכירת מניותיה בחברת ג'ון ברייס. את האחזקה במניות מנטרג'י, קיבלה החברה תמורת אחזקותיה (כ-60%) בחברת ג'ון ברייס הדרכה, שנמכרה למנטרג'י בעסקת החלפת מניות. אי.סי.טי.אס רכשה את ג'ון ברייס מידי כונס נכסים לפי שווי של 4 מיליון דולר, ומכרה את אחזקותיה למנטרג'י בסוף 1999 לפי שווי של 18 מיליון דולר.

מניית החברה, הנסחרת בנאסד"ק שומרת בשעה זו על איזון ברמה של 4.5 דולרים למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully