וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: הבורסות נסגרו בירידות קלות; ענקית הפרסום פובליסיס זינקה ב-5%

TheMarker

21.12.2006 / 19:32

עליות במגזר שירותי הטכנולוגיה; רישמון השווייצית, הבעלים של המותג קרטייה, עלתה ב-3%



בורסות אירופה, אשר עלו אתמול לראשונה זה שלושה ימים, שבו ונסגרו היום במגמה שלילית. זאת, בעקבות סימני האטה נוספים בצמיחתה של כלכלת ארה"ב, שותפת הסחר הגדולה ביותר של אירופה. בורסות לונדון ופרנקפורט נסגרו בירידה של 0.2%; בורסת פאריס איבדה 0.1%.



התוצר המקומי הגולמי (GDP) של ארה"ב צמח ברבעון השלישי של השנה בקצב שנתי של 2%, לעומת תחזית מוקדמת יותר לצמיחה של 2.2%, מסר היום משרד המסחר האמריקאי. זה הרבעון השלישי ברציפות בו נרשמת האטה בצמיחת הכלכלה האמריקאית, לאחר צמיחה של 2.6% ברבעון השני ו-5.6% ברבעון הראשון. הצמיחה ברבעון השלישי השנה היתה הנמוכה ביותר מאז הרבעון הרביעי של שנת 2005, אז צמחה הכלכלה האמריקאית ב-1.8%.



פובליסיס (סימול PUB.PA) הצרפתית, חברת הפרסום הרביעית בגודלה בעולם ומבעלי סוכנות הפרסום הישראלית פובליסיס-אריאלי, הודיעה אתמול על רכישתה של חברת השיווק הישיר והדיגיטלי האמריקאית, דיגיטס (סימול DTAS), תמורת כ-1.3 מיליארד דולר במזומן. בעקבות העסקה העלה דויטשה בנק את המלצתו למניית פובליסיס מ"החזק" ל"קנה". מניית פובליסיס זינקה ב-5.1%.



וודאפון הבריטית, חברת הסלולר הגדולה בעולם, עשויה להגיש הצעת רכש בסך 13.5 מיליארד דולר לחברת האצ'יסון אסאר (Hutchison Essar) - מפעילת הסלולר הרביעית בגודלה בהודו - כך דיווח העיתון "פייננשל טיימס". מניית וודאפון ירדה ב-1.5%.



עליות נרשמו במגזר שירותי הטכנולוגיה באירופה, בעקבות דו"חות רבעונים חזקים של חברת שירותי הטכנולוגיה האמריקאית אקסנצ'ר. קאפ ג'מיני (סימול CAP.PA), ספקית שירותי המחשוב הגדולה באירופה, עלתה ב-2.3%; לוג'יקה CMG (סימול LOG.L), חברת שירותי המחשוב ההולנדית-בריטית, הוסיפה 0.4%.



אקסנצ'ר (סימול ACN) דיווחה אמש לאחר סגירת המסחר בוול סטריט, על זינוק של 32% ברווחיה ברבעון האחרון, הודות לביקוש מוגבר לשירותי הייעוץ ומיקור החוץ של החברה. כמו כן, העלתה החברה את תחזית השורה התחתונה לשנת הכספים הנוכחית לרווח של 1.85-1.80 דולר למניה, לעומת תחזית קודמת לרווח של 1.82-1.77 דולר למניה.



חברת מוצרי היוקרה השווייצית רישמון (סימול CFR.VX), הבעלים של מותג השעונים קרטייה, טיפסה ב-3% לאחר שיצוא השעונים משווייץ גדל ב-13% בנובמבר, לעומת החודש המקביל בשנה הקודמת. חברת סוואץ' (סימול UHR.F), יצרנית השעונים הגדולה בעולם, הוסיפה 0.2%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully