וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף שמו של הספר השביעי והאחרון בסדרת הארי פוטר - "Harry Potter and the Deathly Hallows"

סוכנויות הידיעות

21.12.2006 / 21:43

לא נמסר מתי צפויה הסופרת להשלים את כתיבתו; ששת הספרים הקודמים נמכרו ב-120 מיליון עותקים בארה"ב



סכולסטיק (סימול SCHL), המו"ל האמריקאית של סדרת ספרי הארי פוטר, חשפה היום את שמו של הספר השביעי והאחרון בסדרה של הסופרת ג'יי.קיי. רולינג - "Harry Potter and the Deathly Hallows". עם זאת, לא נמסר מתי כתב היד של הספר, שעל כתיבתו שוקדת רולינג כעת, יימסר להוצאת הספרים. ששת הספרים הקודמים בסדרת הארי פוטר נמכרו בארה"ב בכ-120 מיליון עותקים.



סכולסטיק דיווחה שלשום על גידול חד מהצפוי, של 12%, ברווחיה הרבעוניים, הודות לצמיחה בהכנסות ושיפור בשולי הרווח של חטיבת ספרי הילדים. החברה רשמה רווח של 75.1 מיליון דולר, או 1.75 דולר למניה, ברבעון שהסתיים בסוף נובמבר, שהיה רבעון הכספים השני של החברה. זאת, לעומת רווח של 66.9 מיליון דולר, או 1.58 דולר למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. תחזית האנליסטים היתה לרווח של 1.71 דולר למניה.



הכנסות החברה בתקופה המדווחת גדלו ב-6% לעומת הרבעון המקביל, ל-735.5 מיליון דולר - מעל לתחזית האנליסטים להכנסות של 703 מיליון דולר.



במבט קדימה, העריכה החברה כי תרשום בשנת הכספים כולה רווח של 1.85-1.55 דולר למניה, על הכנסות של 2.2-2.1 מיליארד דולר. אנליסטים צפו כי החברה תרשום בשנת הכספים רווח של 1.7 דולר למניה על הכנסות של 2.15 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully