וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידקום הישראלית השלימה גיוס של 125 מיליון שקל באג"ח ממשקיעים מקומיים

אפרת נוימן

24.12.2006 / 12:05

עד היום בצעה החברה שתי הנפקות בלונדון בהיקף כולל של 35 מיליון דולר



חברת לידקום הישראלית, שנסחרת בבורסה המשנית בלונדון (AIM), השלימה הנפקה פרטית בהיקף של 125 מיליון שקל באג"ח ממשקיעים ישראלים. איגרות החוב שקיבלו דירוג A3 מחברת מדרוג נושאות ריבית שנתית צמודה למדד של 6.65%.



לידקום עוסקת בהקמה וניהול של פרויקטים מורכבים בתחום התקשורת ובעיקר הסלולר. עד היום בצעה החברה שתי הנפקות בלונדון בהיקף כולל של 35 מיליון דולר. הגיוס הראשון (IPO) היה באפריל 2005 בהיקף של 14 מיליון דולר כשכספי הגיוס נועדו בעיקר להחזר חובות. שנה לאחר מכן בוצעה הנפקה שנייה בהיקף של 21 מיליון דולר. זוהי הפעם הראשונה שהחברה מגייסת ממשקיעים ישראלים. "גיוס זה יאפשר לנו לגוון את המבנה הפיננסי שלנו ולחזק את אפשרויות לידקום למנף את ההזדמנויות העומדות בפנינו בשוק של הודו ובמקומות נוספים בעולם", אמר איתן מוצ'ניק סמנכ"ל הכספים של החברה.



לידקום נסחרת בלונדון לפי שווי של 125 מיליון דולר. אחרי שהמניה סבלה בחודשים האחרונים מירידות חדות היא החלה להתאושש באמצע החודש ובשבועיים האחרונים הוסיפה 20%. המניה נסחרת כעת במחיר של 55 פני, שמשקף למשקיעים בהנפקה הראשונה תשואה של 72% ולמשקיעים בהנפקה השנייה תשואה שלילית של 12%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully