וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיינאפ הישראלית השלימה גיוס נוסף של 1.5 מיליון דולר מקרן דצימה וחברת אסג'נט היפאנית

רפאל פוגל

24.12.2006 / 13:26

כך נודע ל-TheMarker; מוצר האנטי ספאם של פיינאפ כבר עבר לוקליזציה ביפאן



חברת האבטחה הישראלית פיינאפ מנשר גייסה מיליון וחצי דולר נוספים מקרן דסימה ומחברת אסג'נט היפאנית, מפיצה גדולה של צ'ק פוינט ביפאן.



פיינאפ שהוקמה על ידי אילן שעיה וגבריאל מזרחי בשנת 2000, מפתחת ומשווקת פתרונות להגנה על מערכות מידע ומערכות דואר אלקטרוני ומציעה מוצרי אבטחה מבוססי חומרה הן לעסקים קטנים ובינוניים והן לשוק האנטפרייז. החברה כבר גייסה כ-5 מיליון דולר מחברת ההשקעות דסימה ונצ'רס
של רוני צארום, המשמש כיו"ר מועצת המנהלים, בסוף שנת 2004. צארום הוא ממייסדי אקסלינק,
שנמכרה ב-2000 לחברת קומברס תמורת כ-550 מיליון דולר.



לדברי חזי ארז, המנכ"ל החדש של פיינאפ, כמחצית מההשקעה הנוכחית תשמש למימון ולפיתוח הגירסאות הבאות של המוצר והמחצית השנייה תשמש לשיווק מוצרי פיינאפ בצפון אמריקה, אירופה, הודו וסין. ארז הוסיף כי ייתכן שבקרוב תגיע השקעה של מיליון דולר נוספים ממשקיע אסטרטגי שלישי.



ה-Mail SeCure, מוצר החומרה של פיינאפ, הוא פתרון אנטי ספאם ואנטי וירוס שמצויד בכמה מנועי אבטחה שונים ובכללם מספר מנועים מובילים מתוצרת קומטאצ' הישראלית. המוצר מתחרה במוצרי אבטחה מבוססי חומרה של ברקודה בארגוני ה-SMB ובמוצרי חומרה של איירון פורט ואלאדין בארגוני האנטפרייז.



חברת אסג'נט (Asgent) היפאנית, המשקיעה החדשה בחברת פיינאפ, היא מפיצה ומטמיעה של מוצרי תוכנה בתחום אבטחת המידע ומפיצה מובילה של מוצרי צ'ק פוינט בעולם. השוק היפאני מתאפיין במודעות גבוהה לנושא אבטחת המידע. החדרת מוצרי אבטחת מידע לשוק זה נחשבת לקשה בשל הדגש החזק על איכות המוצרים ורמת הביצוע שלהם.



ההערכות הן כי ההסכם בין אסג'נט לפיינאפ יניב לאחרונה עסקות בהיקף של כ-4 מיליון דולר בשלוש השנים הבאות. במסגרת ההסכם, עבר מוצר האבטחה של פיינאפ לוקליזציה לשפה היפאנית. בקרוב תספק החברה מוצר נוסף לשוק היפאני, אשר יסייע לארגונים גדולים ביפאן לעמוד בדרישות הארכיב והרגולציה החדשות.



"הבחירה של אסג'נט בפיינאפ התבססה רבות על אחוז זיהוי גבוה של וירוסים ודואר זבל שמגיע בשפה היפאנית. מורכבות השפה מקשה על מנועי אנטי ספאם סטנדרטיים במתן מענה הולם מאחר שהם מותאמים בעיקר לשפות אנגלוסקסיות. "המערכות שלנו כוללות מספר רב של מנועים הבודקים פרמטרים שונים כולל מנוע ייחודי המסוגל לחסום דואר זבל מבוסס תמונות, כך שהשפה בה נכתב הספאם אינה רלוונטית", אומר חזי ארז, מנכ"ל פיינאפ.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully