וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקספנד נטוורקס הישראלית תספק פתרונות להאצת יישומי רשת לחברת הפלדה Macsteel במאות אלפי דולרים

ליאור הנר

24.12.2006 / 14:02

התקני דחיסת הנתונים שמפתחת החברה מאפשרים את ייעול רשת התקשורת הארגונית



אקספנד נטוורקס (Expand Networks) הישראלית הודיעה היום כי מקסטיל (Macsteel), חברת הפלדה המובילה של דרום אפריקה, מטמיעה את פתרונות האצת הרשת שלה. לדברי אקספנד, הצורך של מקסטיל בהעברת מידע מקוון גדל מאוד לאחרונה, ומנהלי ה-IT שלה התקשו לתמוך בתשתית המבוזרת של החברה, עקב העלות הגבוהה הכרוכה בשידרוג רוחב הפס של הרשת. על כן החליטה מקסטיל לבחון את הפתרונות שמציעה אקספנד.



הטמעתה של פלטפורמת Expand Compass שמציעה אקספנד נטוורקס, הכוללת אופטמיזיציה של הרשת הארגונית של החברה, איפשרה את דחיסת הנתונים המועברים עליה וייעול תפקודה, שגרמו לצמצום בשימוש ברוחב הפס בו מקסטיל משתמשת. השימוש בטכנולוגיית הדחיסה של אקספנד, אשר מבטיחה שמידע החוזר על עצמו לא יישלח יותר מפעם אחת, מאפשר זמני תגובה מהירים יותר ליישומים המועברים על גבי הרשת המרחבית (WAN), מבלי להגדיל את רוחב הפס.



"המערכת שלנו מורכבת מהתקן שיושב במטה החברה, ודוחס ומייעל את זרם המידע שנשלח להתקנים בסניפים השונים שפותחים את הדחיסה. המערכת שלנו מסוגלת לספק חברות עם מאות נקודות קצה", הסביר אלי בר, מנכ"ל אקספנד.



"רשמנו שיפור מהותי של למעלה מ-700% בהאצת האפליקציות,ועלייה של 400% בקיבולת הרשת", אמר לנס ג'וזפה, מנהל רשת התקשורת במרכז השירות של חברת מקסטיל. "ארגונים רבים צריכים לעמוד במשימה של הפחתת עלויות תפעול הרשת מבלי לפגוע בפרודוקטיוויות של העובדים בסניפים המרוחקים. יתרונה הגדול של אקספנד הוא בכך שהיא מבינה שקיימות יוזמות רבות בתחום ה-IT שנועדו לממש מטרה זו. הפלטפורמה של אקספנד משלבת היטב מספר טכנולוגיות המסייעות לתמוך בביצועם של פרויקטי IT אסטרטגיים אלו, כדי לאפשר לחברות להשיג את מטרותיהן", הוסיף בר.



אקספנד מכרה עד היום את מוצריה לכ-1,400 חברות מסחריות וארגונים ממשלתיים, כגון חברת התעופה קונטיננטל, אמריקן אקספרס, ענקית הקוסמטיקה אליזבת ארדן, בקרדי ומשרד ההגנה האמריקאי. מטה החברה ממוקם בניו ג'רסי ומרכז המו"פ נמצא בתל אביב. לחברה מרכזי פעילות נוספים באירופה, אוסטרליה וסינגפור. לפני כחצי שנה השלימה אקספנד את רכישת דיסקסייטס (DiskSites) הישראלית בעסקת החלפת מניות (13.5% מערכה של חברת אקספנד).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully