וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריקס משיקה את תחום הפתרונות בנושא End Point Security

רפאל פוגל

24.12.2006 / 13:57

חתמה על הסכם ייצוג בישראל של חברת אבטחת המידע פרומיסק



חברת מטריקס מכריזה כי היא חתמה על הסכם ייצוג בישראל עם חברת פרומיסק (Promisec), יצרנית טכנולוגיות לניהול אבטחת מידע. במסגרת ההסכם תספק מטריקס שירותי שיווק, מכירה, הטמעה ותמיכה למוצרי אבטחת המידע של פרומיסק. פרומיסק הינה חברה בבעלות פרטית אשר נוסדה ב-2004. מטה פרומיסק ממוקם בראשון לציון ולחברה משרדים נוספים בניו יורק, לונדון, פריס ופלורידה.



פרומיסק מתמחה בפיתוח פתרונות אבטחת מידע פנים ארגוניים, החוסכים את הצורך בהתקנת תוכנה על גבי תחנת העבודה (clientless). טכנולוגיה זו חוסכת משאבים ניכרים הן בהתקנה הראשונית, הן בטווח הארוך. מוצר האבטחה הל החברה - Spectator Professional - מבטיח לאתר ולנטרל איומים פנימיים העלולים לסכן את הארגון, לאפשר אכיפה יעילה של מדיניות אבטחת המידע הארגונית ולמנוע גניבת מידע חיוני לארגון.



לפרומיסק לקוחות רבים בארץ ובעולם המשתייכים למגזרים מגוונים - ממשלה, ביטחון, פיננסים (בנקים, חברות ביטוח, חברות השקעה), טכנולוגיה ותקשורת.



פוני ארביב, מנהל חטיבת מוצרי התוכנה במטריקס, אומר: "המקור כיום של מרבית איומי אבטחת המידע הנו מתוך הארגון - אם כתוצאה של חוסר מודעות העובדים או של התנהגות רשלנית או זדונית. כתוצאה מכך, קיים צורך ממשי בפתרון מקיף שיטפל באבטחת מידע פנים ארגוני. האבטחה הפנים ארגונית לעיתים אינה מטופלת באופן מקיף, בגלל הפער בין הערכת הסיכון לבין ההשקעה הנדרשת באבטחה מוגברת. בפרומיסק ראינו הזדמנות לייצג מערכת המספקת ללקוחותינו פתרון המקטין משמעותית את ההשקעה הנדרשת ביישום אבטחה פנים ארגונית ולכן מאפשר אכיפה יומיומית של כלל נוהלי האבטחה הפנים ארגונית".



דורון אופנבך, סמנכ?ל בכיר בפרומיסק אומר: "מטריקס היא השותפה הטבעית של פרומיסק בשוק הישראלי, ואנו גאים בכך שהיא בחרה לעבוד אתנו. יתרונותיה של מטריקס עבורנו, הינם החוסן שלה והניסיון בשיווק מוצרי IT ואבטחת מידע לקהל לקוחותיה המרשים. פרומיסק, שלשמחתי מוכרת הן בשוק הישראלי אך בעיקר בחו"ל, מקבלת בזכות השותפות הזו הזדמנות ממשית להגדיל את כמות הלקוחות הישראליים שלה ולאפשר לקהל רב יותר להנות מפתרון אבטחת מידע פנים ארגוני מקיף וקל להטמעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully