וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכי גרליץ יחליף את רביב צולר כנשיא נס

25.12.2006 / 9:43

צולר: "אני מרגיש שאני עוזב חברה חזקה ובשלה לפריצת דרך נוספת תחת המנהיגות החדשה"

רביב צולר, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות, הודיע היום על פרישתו בתום 6 שנות כהונה כנשיא ומנכ"ל החברה. במקביל, דירקטוריון החברה אישר אמש את מינויו של שכי גרליץ, עד לאחרונה מנהל שותף בקרן איפקס פרטנרס, לתפקיד נשיא ומנכ"ל החברה.

המינוי של גרליץ ייכנס לתוקף החל מחודש מארס 2007. גרליץ הוא בוגר הנדסת מחשבים וחשמל באוניברסיטת תל אביב והתוכנית למנהל עסקים למנהלים באוניברסיטת בר-אילן. בעבר שימש בשורת תפקידים בכירים בחברת קומברס במשך 10 שנים, בהם בתפקיד סמנכ"ל שיווק וסמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי. לאחר פרישתו מקומברס היה גרליץ מנהל שותף בקרן ההשקעות איפקס פרטנרס, ממנה פרש לאחרונה.

צולר, שנמנה על מייסדי החברה בשנת 1999, שימש בשנה הראשונה לאחר הקמת נס טכנולוגיות כסמנכ"ל הכספים של החברה ובשש השנים האחרונות שימש כנשיא ומנכ"ל החברה. עוד לא ברור לאן מועדות פניו של צולר.

לדברי צולר, "בשבע השנים האחרונות, מאז הקמת נס, יצרנו 'יש מאין' תוך מימוש עקבי של אסטרטגיה ארוכת טווח ובניית חברה שפועלת בהצלחה ב-16 מדינות, אשר הגיעה להיקף מכירות שנתי של כחצי מיליארד דולר עם צמיחה מתמדת של יותר מ-20% בשנה. נס היום היא חברה שמעניקה מקום עבודה בטוח ל-7,500 עובדים הכי טובים שיש, עם צבר הזמנות של כ-600 מליון דולר שהולך וגדל ועם מוניטין המבוסס על הובלת שוק בשווקי היעד שבהם החברה פועלת".

עוד אמר צולר, "אני בטוח שהעמדתי לרשות הדירקטוריון הנהלה רחבה, מוכשרת וחזקה, עם עומק רב ועם מספר מועמדים הראויים להיות מנכ"ל בעתיד, מבנה ארגוני יציב ומאז שבוע שעבר גם תוכנית עבודה מעודכנת לשלוש השנים הבאות. אני מרגיש שאני עוזב חברה חזקה, בעלת מומנטום עסקי חיובי ובשלה לפריצת דרך נוספת תחת המנהיגות החדשה. ברצוני לאחל הצלחה לממשיכי בתפקיד, שכי גרליץ, שיש לי זכות גדולה להעביר לידיו חברה מדהימה בפן האנושי ובמכלול ההיבטים העסקיים והטכנולוגים".

אהרון פוגל, יו"ר הדירקטוריון, אמר "ברצוני להודות לרביב על תרומתו לחברה במשך כל השנים, שהובילה להצלחתה של נס ולהפיכתה לחברה ציבורית וגלובלית, תוך שמירה על עוצמתה בשוק הישראלי. אני רואה ברביב מייסד ושותף אמיתי מראשית הדרך לסיפור ההצלחה של נס בארץ ובעולם. אני מכבד את החלטתו של רביב, ומאחל לו המשך הצלחה בדרכו החדשה. אני מצטער על עזיבתו, לאחר שנים רבות של עבודה משותפת ופורה, אך אני בטוח שימשיך לעשות חיל גם בכיוונים החדשים בהם יבחר".

פוגל הוסיף, כי "מנקודת העוצמה הזו של נס, אנו מעבירים את השרביט לשכי גרליץ, ומאחלים לו הצלחה בדרך החדשה. שכי גרליץ הוא בעל ניסיון בתחום הניהול התעשייתי, בפיתוח שווקים בחו"ל וכן במיזוגים ורכישות. בחרנו באדם הראוי ביותר, שיכול להמשיך ולהוביל את החברה להרחבת פעילותה בישראל ובעולם, בהתבסס על הניסיון הרב שצבר בפעילות של חברות בינלאומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully