וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי ויסמן במגעים לרכישת רשת ורדינון

ערן גבאי

25.12.2006 / 10:25

בהודעה שמסרה ורדינון לבורסה נמסר כי היא קיבלה הצעה מכפר השעשועים למכירת כל אחזקותיה לפי שווי של 41.2 מיליון שקל

דודי ויסמן במגעים לרכישת רשת חברת הטקסטיל ורדינון לפי שווי של 41.2 מיליון שקל. בהודעה שמסרה ורדינון לבורסה בתל אביב נמסר כי היא קיבלה הצעה מכפר השעשועים למכירת כל אחזקותיה, המהוות כ-85.79% מהון המניות של החברה, על בסיס מחיר למניה של כ-1.8 שקל ובעקבות כך היא מנהלת משא ומתן עם כפר השעשועים.

הרבוע הכחול מחזיקה 50% מכפר השעשועים אותם רכשה מבני גאון לפני כשנתיים. במחצית השנייה מחזיקה קבוצה בת חמישה שותפים בראשות אבי כץ, מנכ"ל הקבוצה, אשר הקימו יחד את הרשת. פעילות כפר השעשועים כוללת את רשת חנויות הצעצועים, את רשת כלי הבית ששת, את הכל בדולר ואת רשת מוצרי התינוקות רב קט. התחום היחיד כמעט שהקבוצה אינה פועלת בו הוא הטקסטיל, ועת עם רכישת ורדינון היא תוכל להתרחב גם בכיוון זה.

כפר השעשועים היא גם הזרוע של הרבוע הכחול בתחום הלא מזון בסניפים וניתן לראות שיתופי פעולה רבים בין הרשת לקבוצה כגון חנויות הכל בדולר, במגה, מבצעים משותפים על כלי בית לששת ולרבוע וכניסה של מוצרים רבים שאינם מזון לסניפי מגה, סופרסנטר ושפע שוק - מקולפנים ועד טוסרים.

המכירה בסניפי הרבוע הכחול מהווה 20% מכלל פעילות כפר השעשועים וההערכה היא כי החברה תפתח את ורדינון על ידי פתיחת חניות בנקודות מכירה נוספות ותכניס את מוצרי הטקסטיל - מצעים, מגבות וכו' - גם לחנויות הרשת אך תחת מיתוג אחר.

בהודעת ורדינון לבורסה נמסר עוד כי לבקשת הרוכשת הפוטנציאלית, גם לאחר ביצוע המכירה, ככל שתתבצע, אורי ורדינון ימשיך בתפקידו כמנכ"ל החברה וד"ר שולה ורדינון תמשיך בתפקידה כמנהלת העיצוב והסטודיו של החברה לתקופה ובתנאים שיסוכמו בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully