וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזוג נטוויז'ן-ברק: לא תהיה עזיבה של מנהלים

ערן גבאי

25.12.2006 / 14:49

מנכ"ל נטוויז'ן תמונה למנכ"ל החברה הממוזגת ומנכ"ל ברק ימונה למשנה למנכ"ל. הפיטורים ההמוניים - בעוד מספר חודשים

נקבעה סופית ההנהלה של המיזוג נטוויז'ן-ברק-גלובקול. אתמול עודכנו המנהלים בשתי החברות על בעלי התפקידים בהנהלת החברה הממוזגת, ונמסר כי לפחות בשלב הראשון, למשך כמה חודשים, יפוצלו תפקידי ההנהלה, כך שלא תהיה עזיבה של מנהלים בחברות - כך נודע ל-TheMarker. עוד נודע כי מנכ"ל החברה הממוזגת, בהתאם להערכות, תהיה רוית ברניב, מנכ"ל נטוויז'ן כיום. גם מנכ"ל ברק, נתי פרי, שהיו ספקות באם יישאר בהנהלת החברה הממוזגת, החליט לקבל עליו את תפקיד המשנה למנכ"ל. משנה נוסף למנכ"ל יהיה אבי צבי, המשמש כבר כיום כמשנה לברניב בנטוויז'ן.

ביום רביעי הקרוב צפויה להתכנס מועצת המנהלים ולאשר את חברי ההנהלה החדשה. בימים האחרונים החלו בנטוויז'ן ובברק להחליף מידע באופן אינטנסיווי בהרבה, מתוך כוונה להשלים את תכנון המבנה הארגוני החדש של החברה בתוך חודש, ולהתאים את תוכניות העבודה החדשות למיזוג.

באשר לחברת גלובקול, נודע כי המנכ"ל אמנון שקד החליט לעזוב את החברה. תהליכי המיזוג מול גלובקול צפויים להתבצע במהירות רבה יותר. על פי הערכות, בעתיד עשויה גם סלקום להשתלב בקבוצת התקשורת הגדולה של אי.די.בי. זאת, לאחר שבעבר נבחנה האפשרות למזג את גלובקול לסלקום, ולהפעילה כפעילות המפ"א (הטלפוניה הפנים ארצית) של סלקום.

החברות נטוויז'ן, ברק וגלובקול צפויות לפטר במסגרת המיזוג מאות עובדים, אך מהלך זה יתבצע רק בעוד כמה חודשים לאחר שיושלמו היערכויות החברות למיזוג. הסינרגיה הצפויה בעקבות המיזוג תתבטא בחיסכון מוערך של 60-40 מיליון שקל בשנה, ובחיסכון מהותי בתקציבי הפרסום של החברות.

צבי יוכמן, מי ששימש עד לא מזמן כנאמן חברת הכבלים תבל ורקח את עסקת המיזוג בכבלים, הוא היו"ר של החברה הממוזגת. זאת, למרות שקרן הפרייבט אקוויטי SKY של יוכמן וניר דגן תחזיק בחברה הממוזגת נטוויז'ן-ברק-גלובקול 13% בלבד.

בחברה הממוזגת תחזיק דסק"ש בכ-26.2%; קרן SKY של צבי יוכמן תחזיק בכ-13% מהמניות; כלל תעשיות תחזיק ב-30.3%, אלרון ב-19.4% והציבור - ב-11.1%. החברה הממוזגת תשלוט בכשליש משוק האינטרנט ומשוק השיחות הבינלאומיות בישראל, ותיהנה ממחזור של כמיליארד שקל בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully