וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחי דנקנר במו"מ על רכישת מפעיל סלולר בגיאורגיה ב-400 מיליון יורו

ערן גבאי

25.12.2006 / 7:12

כך נודע ל-TheMarker; מנהל מגעים לרכישת חברות סלולר נוספות - כדי לבנות לסלקום תדמית גלובלית לקראת ההנפקה



לקראת ההנפקה הקרובה של סלקום ממשיך נוחי דנקנר לבחון דרכים להרחבת פעילות הסלולר שלו מחוץ לישראל. לאחר שניסה במאי לרכוש חברת סלולר סרבית, וכשהוא על סף התמודדות במכרז לרכישת חברת הסלולר BITE, הפועלת בליטא ובלטוויה - כעת גם גיאורגיה (גרוזיה) על הכוונת.



ל-TheMarker נודע כי מקיימת מגעים לרכישת מפעיל הסלולר השני בגודלו בגיאורגיה, Magticom, הפועל בתחום ה-GSM ומחזיק בכ-45% מנתח שוק הסלולר בגיאורגיה, תמורת כ-400 מיליון יורו. דובר אי.די.בי סירב להתייחס לידיעה.



ההתעניינות במפעילת הסלולר בגיאורגיה אינה מקרית. יכולתה של אי.די.בי להציג קשת רחבה של אפשרויות להשקעה בחברות סלולר בשווקים מתפתחים עשויה להקרין גם על שוויה של סלקום בהנפקה הקרובה.



בעלי השליטה ב-Magticom, החברות האמריקאיות Telcell Wireless ,LLC ו-ITC, החלו לנהל מו"מ באוקטובר עם כמה גורמים בינלאומיים למכירת אחזקותיהם בחברה תמורת כ-480 מיליון דולר. המגעים עם דסק"ש מתנהלים זה כמה שבועות. דנקנר, המחזיק 80% מסלקום, צפוי להנפיק את החברה בקרוב בניו יורק לפי שווי של כ-2 מיליארד דולר. הניסיון להרחבת פעילות הסלולר אל מחוץ לישראל הוא יוזמה חדשה בקרב בעלי המניות בחברות תקשורת ישראליות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully