וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל פיטרה מנהל בטענה שבסניפו נמכר מוצר שתוקפו פג

חיים ביאור

26.12.2006 / 9:28

לטענת שופרסל, אחד הלקוחות שרכש את המוצר התלונן כי המטרנה שפג תוקפה גרמה לילדו נזק בריאותי



רשת שופרסל פיטרה ביוני האחרון את מנהל סניף רוטשילד בפתח תקווה, בנימוק שבסניף - אחד הגדולים של הרשת - נמכרה מטרנה צמחית שתוקפה פג. לטענת שופרסל, אחד הלקוחות שרכש את המוצר התלונן כי המטרנה שפג תוקפה גרמה לילדו נזק בריאותי, שהוביל לאשפוזו בבית חולים.



פרשת פיטורי מנהל הסניף, יצחק טל, עלתה לדיון עקב הגשת בקשה של המפוטר לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב. בתביעתו טוען טל, כי הפיטורים נעשו באופן מיידי, ללא תקופת הודעה מוקדמת, בלי שניתנה לו הזדמנות לשטוח את טיעוניו. לדבריו, הוא התריע במשך זמן ניכר על מחסור בכוח אדם בסניף העלול לפגוע ביכולת לפקח על המוצרים במדפים ולהורידם כאשר תוקפם פג. עוד ציין טל, כי סגניתו, הלנה קויפש, ועובדת נוספת היו מודעות למצוקת כוח האדם.



טל ביקש מבית הדין לזמן כעדים שורה של עובדים המועסקים בהנהלת שופרסל ובסניף פתח תקווה, כמו סמנכ"ל שופרסל אבנר כהן, וטרינרית הרשת דליה ריקה, וכן את הוריו וסבו של הילד שנטען כי בריאותו נפגעה עקב צריכת המטרנה - כדי להוכיח שהמוצר כלל לא נרכש בסניף שניהל.



מנגד, טענה שופרסל כי הרשימה הארוכה של העדים שמבקש טל לזמן לבית הדין, יש בה משום חוסר תום לב בהליך משפטי - מכיוון שתכליתה להכביד עליה ולגרום לה להיעתר לדרישותיו. השופטת אורלי סלע התירה לטל לזמן רק שלושה מהעדים שבשמותיהם נקב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully