וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאורה נכנסת לתחום המגורים ברומניה: תקים 385 יחידות דיור בעיר פלויישט בהשקעה כוללת של כ-140 מ' ש'

אסף רותם

26.12.2006 / 12:18

בנוסף תקים אאורה פרויקט מגורים בעיירת הנופש זנגוב בשיתוף עם חברת גירון



נכנסת גם לתחום הבנייה למגורים ברומניה: החברה חתמה על הסכם לרכישת קרקע בעיר פלויישט (Ploiesti) בשטח של כ-18.5 דונם, תמורת כ-13.2 מיליון שקל. הקרקע מיועדת להקמת פרויקט מגורים בן 385 יחידות דיור, עם היקף מכירות חזוי של כ-190 מיליון שקל. חלקה של אאורה בעסקה עומד על 75%.



העיר פלויישט היא עיר הבירה של מחוז פראחובה ברומניה, הממוקמת כ-60 ק"מ צפונית לבוקרשט ומתגוררים בה כ-300,000 תושבים. להערכת החברה, הפרויקט, שההשקעה הכוללת בו מוערכת בכ-140 מיליון שקל (כ-25 מיליון יורו), יושלם בתוך כ-3 שנים.



בנוסף לעסקה הנוכחית, דיווחה אאורה אתמול על פרויקט נוסף של בנייה למגורים ברומניה. אאורה וגירון יקימו בשותפות פרויקט מגורים יוקרתי בעיירת הנופש הסמוכה לבוקרשט, זנגוב. לצורך הקמת הפרויקט, נרכשה קרקע בשטח של כ-25 דונם בתמורה לכ-8.5 מיליון שקל. פרוייקט המגורים בזנגוב הוא הפרויקט השני של אאורה עם חברת גירון. שתי החברות הקימו יחד מרכז מסחרי בלב בוקרשט, שנפתח והושק לקהל הרחב בסוף השבוע האחרון.



יוסף צליח, יו"ר אאורה, אמר היום: "רומניה, אשר מצטרפת לאיחוד האירופי בחודש הבא, היא המדינה הבולטת ביותר היום במזרח אירופה מבחינת הזדמנויות ההשקעה המצויות בה, והיא נמצאת בין 25 המדינות המובילות בעולם מבחינת ההשקעות הזרות במדינה. אנו מזהים כי לאחר התפתחות עצומה שחלה בשוק הבנייה למסחר ולמשרדים ברומניה, החל ביקוש גדול לדירות מגורים חדשות, ולכן מצאנו לנכון להתרחב גם לתחום זה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully