וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלית ממתקים חוזרת לשחק בתחום הטבלאות עם המותג פסק זמן: תשיק 3 טעמים של אצבעות פסק זמן במשקל 110 גרם

גלי ברגר

26.12.2006 / 14:19

במוצרים החדשים,הדומים בגודל ובצורה לטבלאות שוקולד פרה, יושקעו 6 מיליון שקל



לפני כשנה וחצי השיקה עלית טבלאות פסק זמן שנכשלו, הורדו מהמדפים וייצורן הופסק. "אני לא מגדיר את זה ככישלון" אמר שאול שלח, מנכ"ל עלית ממתקים, "נכנסנו לא נכון לתחום, הטבלאות הקודמות לא תפסו מקום של טבלה, אלא של חטיף".



"הפורמט הקודם של פסק זמן היה פורמט ביניים", מוסיפה ורד קסטל שתיל, מנהלת השיווק של עלית ממתקים. "הטבלאות הקודמות היו מרובעות ובמשקל 92-85 גרם - לא גודל שאפשר לאכול לבד, ומצד שני לא בצורה המוכרת לצרכן. זה עשה קניבליזציה בעולם החטיפים".



הפעם עלית מתכוונת לשחק עם הטבלאות החדשות בגזרת הסמי-פרימיום - מוצרים מיוחדים, יקרים יותר, אך עדיין כאלה שאפשר לצרוך על בסיס יומיומי. גם הנראות של הטבלאות החדשות שונה, ואת האריזות הכסופות מחליפות אריזות חומות ועדינות יותר, שמתאימות למיצוב גבוה יותר.



פסק זמן פנה עד היום לנוער ולצעירים והדבר ניכר גם באריזות שלו. "זה נכון שיש דיסוננס במשחק עם פסק זמן בקטגורית הסמי-פרימיום שפונה לקהל מבוגר יותר, אך יש הרבה מותגים שחיים בשלום עם הסתירה הזו", אמר שלח. בעלית מקווים להגדיל את קטגוריות טבלאות השוקולד, שמגלגלת כ-125 מיליון שקל בשנה (לפי איי.סי. נילסן), ומצפים שטבלאות פסק זמן יתפסו 7%-5% מקטגוריית טבלאות השוקולד.



המהלך ילווה בקמפיין פרסומי שיעלה באמצע החודש, ויחזור לסלוגן של "קח פסק זמן - רגע מתוק בחיים", אך עם שפה יותר מעודכנת. זה יהיה הקמפיין הראשון של שלמור אבנון עמיחי לפסק זמן, לאחר שנים בהן טופל המותג בראובני פרידן. תקציב הפרסום של פסק זמן מוערך במיליון דולר, ובימים האחרונים עלה שילוט בנתב"ג 2000 בשפה הפרסומית החדשה של המותג.



קטגוריית טבלאות השוקולד היא הצומחת ביותר בתחום השוקולד, וגדלה בחמש השנים האחרונות ב-56% לפי נתוני איי.סי.נילסן.



מוצר נוסף שמשיקה עלית בתחום טבלאות השוקולד הוא חטיף שוקולד פרה המכיל 92 קלוריות בלבד. מדובר בפיתוח ייחודי של החברה, אשר השקיעה שנתיים ו-1.5 מיליון שקל בפיתוחו. "אנחנו חיים בעולם של גם וגם - בריאות לצד פינוק ועינוג, והשוקולד הקל נותן פיתרון בגזרת הבריאות", הסבירה קסטל שתיל. החדרת השוקולד הקל תעשה בעיקר מול גורמים מקצועיים כמו דיאטניות, והוא יימכר בשלב ראשון במאגדת. בעלית מקווים למכור אותו במדפי הבריאות ולא ליד טבלאות השוקולד, וצופים לו מכירות של 6-5 מיליון שקל ב-2007.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully