וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוד הפתוח רוצה לשלוח דואר בעברית: Penguin IT משיקה בישראל את שרת Open Xchange

ליאור הנר

26.12.2006 / 14:44

השרתים הזולים של חברת הקוד הפתוח יתחרו בשרתי הדואר הפופולריים מתוצרת מיקרוסופט



חברת Penguin IT, נציגת חברת Open Xchange המפתחת שרתי דואר ושיתוף מידע ארגוני בקוד פתוח, הכריזה היום על תחילת הפצתו של שרת הדואר הפתוח למשתמשים דוברי עברית. הגרסה העברית פותחה על ידי Penguin IT בסיוע ועזרה של חברת Open Xchange הגרמנית.



השרתים מתחרים בשרתי אקסצ'יינג' של מיקרוסופט, ומשתמשים בפלטפורמת לינוקס של רד האט או סוסה לארגונים. הם מספקים לארגונים יכולות דואר אלקטרוני ושיתוף מידע ברשת הפנימית. בנוסף הם כוללים גם רכיבי אנטי וירוס ומסנן דואר זבל. כמו כן הם מאפשרים יצירת פורטל ארגוני, ממשק התחברות מהאינטרנט, שיתוף מסמכים, מידע ארגוני, יומנים ופונקציות נוספות שקיימות בשרתי אקסצ'יינג' ושיירפוינט של מיקרוסופט.



השרתים נועדו לא רק למשתמשי לינוקס, וניתן לחבר אליהם גם משתמשי אאוטלוק של מיקרוסופט העובדים על מחשבים עם מערכת הפעלה ווינדווס. לדברי Penguin IT עלות ההתקנה זולה מאלטרנטיוות אחרות, והיא עומדת על כ-30%-25%% מעלות רישוי של שרת אקסצ'יינג' של מיקרוסופט. "יכולת הפריסה המהירה ומגוון היכולות הוכיחו את עצמן גם בפרויקטים שונים בעולם בשנה האחרונה, כמו לדוגמה הטמעתו של שרת זה במרכז הבין אוניברסיטאי באוסטריה לטובת 250,000 משתמשים", מספר דורון אופק, מנכ"ל Penguin IT.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully