וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאבי ברגמן על הבעיות בפרויקט הבילינג של קומברס אצל טלסטרה: "היו שמועות בעבר על בעיות אבל היום כבר אין"

עומרי כהן

26.12.2006 / 14:41

קומברס פתחה תערוכת מוצרים לעובדיה; ברגמן: "מבחינתנו אנחנו מקום שני בשוק הבילינג בעולם"



"מבחינתנו אנחנו מקום שני בשוק הבילינג בעולם", כך אמר היום מנכ"ל קומברס אינק, זאבי ברגמן, שנה בלבד לאחר השלמתה של העסקה לרכישת חברת הבילינג (חיוב) האמריקאית קינן, תמורת 249 מיליון דולר. בעקבות אותה רכישה יודעת לספק כיום מערכות בילינג המשלבות חיובים עבור תשלומים מראש (prepaid) כדוגמת חיוב עבור רכישת כרטיסי חיוג ודקות שיחה, עם חיובים לאחר ביצוע השיחות (postpaid) כדוגמת החשבון החודשי המקובל בישראל.



את ענף תוכנות ושירותי הבילינג (חיוב) למפעילות הטלקום בעולם מובילה כיום חברת , המכונה "הגורילה של השוק". בשנה האחרונה הסתכמו הכנסותיה מבילינג ביותר ממיליארד דולר, מתוך סך הכנסות של 2.5 מיליארד דולר. עד כה נחשבה קונברג'יס האמריקאית למתחרתה הגדולה ביותר, אולם לדברי ברגמן, "תלוי איך סופרים". קומברס מצידה, נחשבת למובילת השוק העולמי בתחום פיתוח השירותים הנוספים לחברות הטלקום. לא מן הנמנע, כי את השנה הראשונה לרכישת קינן היא תסיים עם הכנסות של מאות מיליוני דולרים מתחום הבילינג, מתוך סך הכנסות מוערך של כ-1.6 מיליארד דולר (עפ"י ממוצע תחזיות האנליסטים). לדברי ברגמן הוא מעדיף להיות "הנמר של השוק" ולא הגורילה.



לפני קצת יותר משנה זכתה קינן במכרז בהיקף מוערך של עשרות מיליוני דולרים לשדרוג מערכות הבילינג של ענקית הטלקום האוסטרלית, טלסטרה. במסגרת המכרז, התמודדה קינן כחלק מקבוצת אקסנצ'ר על פרויקט לשדרוג כל מערכות התוכנה של טלסטרה בתחום הטיפול בלקוחות תמורת יותר מ-300 מיליון דולר.



חודשים אחדים לאחר מכן החל אתר האינטרנט האוסטרלי, Australian IT, לדווח על בעיות, בהן נתקלת קינן ביישום הפרויקט אצל טלסטרה. דווח אז על פיגור של 10 שבועות בלוח הזמנים של קינן לביצוע הפרויקט, ועל דדליין שהיא קיבלה מטלסטרה למתן הסברים עד סוף יולי. עם זאת, בתגובה לשאלות כתבים היום, ציין ברגמן בסיפוק ש"היו שמועות בעבר על בעיות בטלסטרה, אבל היום כבר אין". כך, שבניגוד לספקולציות שנשמעו בעבר, קומברס לא הולכת כנראה להפסיד את החוזה השמן עקב הבעיות מהעבר.



תחת ניהולו של ברגמן, עברה קומברס מהפכה בשנים האחרונות. מחברה של מוצר אחד - תאים קוליים - לפני חמש שנים, הפכה קומברס לחברה עם סל רחב של מוצרי תוכנה בתחומי הערך המוסף למפעילות הטלקום. בקומברס קוראים לזה, Total Communications, או במילים פשוטות יותר, לספק את מירב הפתרונות למפעילות תקשורת בתחומי ההודעות, הבילינג, ה-VoIP והתוכן.



קומברס הזמינה היום עיתונאים להתרשם ממוצריה החדשים, אשר מוצגים לכל עובדי החברה במסגרת תערוכת המוצרים השנתית. התערוכה מיועדת לעדכן את כל העובדים במוצרים החדשים ותנדוד למשרדיה השונים של קומברס ברחבי העולם, לאחר הצגתם במשך כשבוע בישראל. בין המוצרים החדשים ניתן למצוא תוכנה להפעלת הטלפון הסלולרי דרך המחשב האישי (My mobile on my PC), ואת הדור החדש של התאים הקוליים - 3G Mailbox. מוצר זה יאפשר למשתמשי הקצה לנהל בעצמם על גבי מסך הטלפון את כל סוגי ההודעות (קוליות, וידיאו, פאקס) בממשק המזכיר תוכנות לניהול מסרים מיידיים.



קומברס אינק היא חברה בת בבעלות מלאה של חברת האחזקות טכנולוג'י, ואחראית ליותר מ-70% ממחזור ההכנסות של החברה האם. קומברס טכנולוג'י, אשר מניותיה נסחרות בנאסד"ק, שולטת בנוסף גם בו (58%), ב (68%) ובסטאר-הום הפרטית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully