וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוליווד נדיבה יותר: תושבי לוס אנג'לס תורמים לצדקה יותר מתושבי עמק הסיליקון

סוכנויות הידיעות

26.12.2006 / 15:10

תושבי עמק הסיליקון העשירים מדורגים במקום השני לפני אחרון בתרומות לצדקה בקליפורניה



התושבים העשירים של עמק הסיליקון מדורגים במקום השני לפני האחרון, בתרומות לצדקה, מבין ששה אזורים בקליפורניה - כך לפי סקר שערכה חברת NewTithing Group.



בבדיקה של החזרי מס של תושבי קליפורניה שהרוויחו מעל 200 אלף דולר ב-2004, גילתה חברת המחקר כי תושבי לוס אנג'לס היו הנדיבים ביותר, עם תרומה לצדקה של כ-1% מרווחי השקעות מסוימות. לעומת זאת, תושבי עמק הסיליקון תרמו פחות מחצי אחוז, כ-0.46%, לצדקה. תוצאות הסקר גרמו לאכזבה בקרב מנהיגי הקהילה בעמק הסיליקון.



סיכום כללי של התרומות של עשירי עמק הסיליקון נראה נדיב: תרומה לצדקה ממוצעת הסתכמה ב- 23,122 דולר, יותר מ-1.2% מהנכסים להשקעה (לא כולל נדל"ן, פנסיות ובתים פרטיים), בשווי ממוצע של 1.8 מיליון דולר, שהמחקר הניח כי יש בבעלות כל תושב עשיר. אך מספר מועט של תרומות גדולות הוריד את רמת הנדיבות, אמר טים סטון, מנהל הקבוצה שלא למטרות רווח שיזמה את המחקר.



בהסתכלות על נקודת האמצע של התרומות, משלמי המסים העשירים של עמק הסיליקון תרמו סכום ממוצע של 2,800 דולר - 0.46% מהנכסים להשקעה בשווי 598,858 דולר שהם מחזיקים. תושבי לוס אנג'לס תרמו סכום כפול: 4,923 דולר - כ-1% מנכסים להשקעה בשווי 496,939 דולר שבבעלותם.



לטענת סטון, ההבדל בין האזורים נובע מפערי הגיל של האוכלוסייה באזורים השונים. באזור מפרץ סן פרנסיסקו ועמק הסיליקון יש מספר גבוה ולא פרופורציונלי של צעירים עשירים, שרובם עוסקים בסטארט אפ ועסקות הון סיכון. אזור לוס אנג'לס מאוכלס בעשירים מבוגרים יותר, אשר הפכו בשנים האחרונות לפעילים בתחום הצדקה. כמו כן, נרשמה עלייה בתרומות של תעשיית הבידור השוכנת באזור לוס אנג'לס ברובה, עקב רווח מתשלומי תמלוגים בחמש שנים האחרונות.



.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully