וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוויליפוד השקעות מחפשים שותף: שמרוק במגעים להשקעה בחברה לפי שווי של 60 מיליון דולר

נתן שבע

26.12.2006 / 16:03

כך נודע ל-TheMarker; השווי גבוה בכ-25% משווי השוק; לפי ההערכות שמרוק מעונינת לרכוש חצי מאחזקות האחים וויליגר



שמרוק מקבוצת דיסני, המנוהלת על ידי סטנלי גולד, מנהלת מגעים לרכישת מעט יותר ממחצית מאחזקותיהם של האחים צבי ויוסף ויליגר (52%) בחברת השקעות, העוסקת ביבוא ושיווק מוצרי מזון. על פי ההערכות, המגעים מתנהלים לפי שווי הגבוה מ-60 מיליון דולר - גבוה בכ-25% מהשווי של החברה בבורסה. עדיין לא ברור אם המגעים יבשילו לכדי הסכם, על פי ההערכות מנהלת ויליפוד מגעים במקביל עם גופים אחרים להשקעה בחברה. כך נודע ל-TheMarker.



על פי ההערכות, האחים ויליגר דחו בשלב זה את ההצעה לאור השווי הנמוך אותו קיבלו תמורת איבוד השליטה בחברה, אם כי המגעים עשויים להימשך. וילפוד עוסקת ביבוא, שיווק והפצה של למעלה מ-400 מוצרי מזון מחו"ל בישראל ביניהם שימורי דגים, שימורי ירקות, שימורי פירות, חמוצים ועוד. החברה הודיעה לאחרונה על כוונתה לרכוש מפיץ של מזון כשר בארה"ב שיפתח בפניה את האפשרות להגדיל מהותית את פעילות החברה בכלל.



בשנה האחרונה ביצעה החברה שני גיוסי הון עבור שתי החברות הבנות שלה. החברה הנפיקה בשנה האחרונה את החברה הבת של גולדפרוסט בבורסת ה-AIM שבלונדון, שגייסה 8 מיליון דולר לפי שווי של 32 מיליון דולר. כמו כן, החברה הבת, ויליפוד אינטרנשיונל, שנסחרת בנאסד"ק ביצעה הנפקה פרטית וגייסה סכום נוסף של 10 מיליון דולר.



שמרוק השקיעה בשנה האחרונה בקמן של רוני אלרואי ובטבע נאות. כמו כן, השקיעה החברה בחברות תעשייה ישראליות בחלקן מוטות יצוא בהן גניגר, אורד ופולימר לוגיסיטיק שהשלימה באחרונה גיוס של 50 מיליון דולר בלונדון.



ויליפוד סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2006 ברווח של 17.7 מיליון שקל על הכנסות של כ-147 מיליון שקל. בתקופה המקבילה ב-2005 הרוויחה החברה 11.6 מיליון שקל על הכנסות של כ-120 מיליון שקל.



בשמרוק ובוויליפוד הכחישו את הדברים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully