וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמעונאיות האמריקאיות פתחו את עונת הקניות שלאחר חג המולד בקיצוץ חד במחירים על מוצרי החג

סוכנויות הידיעות

26.12.2006 / 16:48

רשת מייסיס פתחה את דלתותיה בשעה 7:00 והציעה לצרכנים הנחות של 75%-50%



הקמעונאיות האמריקאיות פתחו את עונת הקניות שלאחר חג המולד, בקיצוץ חד במחירים על מוצרי החג וחידוש מלאי הסחורה החדשה.



לאחר שעונת הקניות לקראת החגים איכזבה השנה את מרבית הסוחרים והסתיימה מתחת לציפיות, תעשיית הקמעונות מקווה כי הקונים, חמושים בתווי שי, יחלו להוציא את כספם בשבועות הקרובים על מוצרים מוזלים, לצד מוצרים במחיר מלא. הוצאות הצרכנים בתקופה הקרובה יתרמו לצמיחת העסקים בדצמבר וברבעון הרביעי.



רשת הכלבו מייסיס פתחה הבוקר את דלתותיה בשעה 7:00 והציעה הנחות של 75%-50%. ענקית הצעצועים טויס.אר.אס הציעה הנחות של 50% על צעצועים נבחרים. הרשת הציגה, בנוסף, את הצעצועים הלוהטים ל-2007.



"סוחרים ינצלו את דצמבר עד תומו וכן את חודש ינואר", אמר מרשל כהן, אנליסט בחברת המחקר NPD Group. לאחר סכום שיא במכירות ב"יום שישי השחור" שלאחר חג ההודיה, הקמעונאיות חוו קשיים במהלך השבועיים הראשונים של דצמבר, עקב חזרה איטית של צרכנים לקניונים ולחנויות ומזג אוויר חם מהרגיל ברחבי ארה"ב. הזינוק במכירות בימים שלפני חג המולד, לא עזר לעמידה ביעדים שהציבו הסוחרים למכירות בעונת החגים.



עונת הקניות שלאחר חג המולד הפכה למשמעותית בשל הפופולריות הגוברת של תווי השי. לפי סקר של חברת ביגריסרץ' (BigResearch), צרכנים יוציאו 24.81 מיליארד דולר על תווי שי בעונת החגים הנוכחית לעומת 18.48 מיליארד דולר בשנה שעברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully