וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירשזון לערוץ 10: אין הבטחות לסיעות הקואליציה מתחת לשולחן

TheMarker

26.12.2006 / 19:31

שר האוצר הבטיח בראיון לגבש בשנת 2007 תוכנית עשור כלכלית וחברתית למדינת ישראל



שר האוצר אברהם הירשזון התייחס לראשונה היום להחלטה של סיעות הקואליציה לוותר על הדרישות שלהן ולאפשר בכך להעביר את תקציב 2007 בכנסת. בראיון לערוץ 10 נשאל הירשזון כיצד זה הסיעות ויתרו על הדרישות והאם הובטחו להן הבטחות מתחת לשולחן.



"לי יש אחריות לכלכלת ישראל" ענה, "בשנות ה-2000 היינו ברזרבות עצומות וכשהאינתיפאדה פרצה כל הרזרבות אבדו ונכנסו לתהום שהיה צריך חוקים דרקוניים לצאת מהם. מי שסבל אז היו בעיקר החלישים. אני החלטתי למרות המלחמה ואמרתי את הדברים האלו בצורה הנחושה ביותר - אין כסף השנה. אין כסף להוצאות נוספות כי כל כסף שייצא למטרה אחת יביא לירידה במקומות אחרים. עמדתי בזה בנחישות וכל סיעות הקואלציה הבינו את העניין וירדו מהדרישות שלהם. זאת הפעם הראשונה מאז שאני בכנסת שדבר כזה קורה. אני מוכרח לומר לגבי הבטחות עליהם שאלתם: הכל על השולחן הכל גלוי אין הבטחות מתחת לשולחן כאלו או אחרות", הוסיף הירשזון.



לגבי השאלה על הקו הכלכלי שהוא מוביל ענה הירשזון: "אני רואה שתי נתיבים: אחד של צמיחה ויותר תעסוקה והשני של צמצום הפערים. חשבתי לעשות ביתר דגש כבר השנה כדי לממש אותם ולא יכולתי. את שנת 2007 אקדיש לשאלה כיצד תיראה הדרך של ישראל עוד 10 שנים. כיצד תיראה המדינה מבחינה כלכלית, היכן הדגשים, היכן תחנות הביניים וכיצד היא תיראה מבחינה חברתית. אגיש תוכנית ברורה של 10 שנים כי כל מהלך של צמצום פערים זה לא זבנג וגמרנו. יהיה נתיב והוא יהיה ברור וכספים יינתנו".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully