וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית הקמעונות המקוונת אמזון: "המכירות בעונת החגים הנוכחית - הטובות מעולם"

TheMarker

26.12.2006 / 21:29

החברה קיבלה 4 מיליון הזמנות ביום אחד; מכרה אלף משחקי Xbox 360 בתוך 29 שניות



אמזון (סימול AMZN), קמעונאית האינטרנט הגדולה בעולם, מסרה היום כי מכירותיה בעונת החגים הנוכחית היו "הטובות מעולם". החברה - חנות כלבו וירטואלית המוכרת מגוון עצום של מוצרים, החל בספרים וכתבי עת, דרך מזון לבעלי חיים ומצלמות, וכלה בחלקי רכב וכלי נגינה - מסרה כי ב-11 בדצמבר לבדו, קיבלה החברה יותר מארבעה מיליון הזמנות - שיא הזמנות יומי - וכי 99% מהמוצרים שנרכשו דרכה על ידי לקוחות מרחבי העולם סופקו במועד המבוקש.



אמזון מסרה עוד, כי מכרה אלף יחידות של קונסולת המשחקים Xbox 360 של חברת מיקרוסופט בתוך 29 שניות במסגרת מבצע הנחות בו הוצעו הקונסולות ללקוחות במחיר הנמוך בשני שלישים ממחירן הרגיל. מוצרים פופולרים נוספים היו נגני אייפוד (iPod) של חברת אפל, מצלמות פאוארשוט דיגיטל של קאנון ומכשירי GPS של גרמין. עוד מסרה אמזון, כי במהלך עונת החגים מכרה את נגן המוסיקה הדיגיטלי היקר ביותר עד כה, במחיר של 19,999 דולר.



אמזון, אשר דיווחה על ירידה ברווחיה בשבעה הרבעונים האחרונים, רשמה ברבעון השלישי של השנה נפילה מתונה מהצפוי ברווחיה הרבעוניים ועל גידול של 24% בהכנסותיה - מעט מעל לתחזיות. החברה רשמה ברבעון רווח נקי של 19 מיליון דולר, נפילה של 37% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת, בעקבות מבצעי הנחות והענקת פטור מדמי משלוח ללקוחות, וכן הוצאות מוגברות על טכנולוגיה והוצאות הקשורות להפסקת שיתוף הפעולה המקוון עם ענקית הצעצועים טויס אר אס מוקדם יותר השנה. הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-2.31 מיליארד דולר, גידול של 24% לעומת התקופה המקבילה.



לצד המשך השקתם של שירותים חדשים במהלך הרבעון האחרון, המשיכו לרדוף את אמזון גם חדשות רעות. שירות הורדת הסרטים באינטרנט, Unbox, שהשיקה אמזון בחודש שעבר, התקבל באדישות וזכה לביקורות שליליות כמעט מקיר לקיר , והחודש ביטלה אמזון שורה של מאפיינים מתקדמים במנוע החיפוש המדובר אך המאכזב שלה, A9.com.



אמזון, אשר נודעה בתחילת דרכה כאתר למכירת ספרים ותקליטורים, מנסה בחודשים האחרונים לפצות על אובדן הכנסות שנתי המוערך ב-50 מיליון דולר, לאחר שבחודש מארס הפסידה בתביעה שהגישה נגדה יצרנית הצעצועים טויס אר אס. התביעה הוגשה לאחר שאמזון הפרה הסכם בלעדיות עם ענקית הצעצועים - ונחלה הפסד משפטי, שאיפשר לטויס אר אס להקים אתר אינטרנט מתחרה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully