וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסה: הכשרת הישוב נפלה ב-3.7%

נתן שבע

27.12.2006 / 17:47

המעו"ף ננעל בירידה של 0.2%. לאומי איבדה 1.5%. מחזור המסחר הסתכם בכ-1.13 מיליארד שקל

השפעתה של הורדת הריבית שלשום התמתנה כבר אתמול אחר הצהריים, והיום כמעט שלא ניכרה בשוק המניות התל אביבי. הבורסה התנדנדה סביב רמות הפתיחה, ואפילו רוח חיובית שנשבה מוול סטריט לא הצליחה להניע את המדדים לסגירה חיובית. מחר יפקעו האופציות על מדד המעו"ף, כאשר השפעת פעילותם של השחקנים בשוק זה מרחפת אף היא מעל. מדד המעו"ף איבד 0.2% לרמה של 935 נקודות, מדד תל אביב 100 איבד כ-0.1% לרמה של 932 נקודות ומדד תל טק 15 עלה ב-0.4%. מחזור המסחר מעט נמוך מהממוצע, והסתכם בכ-1.13 מיליארד שקל. בשוק האג"ח נרשמה יציבות.

בסך הכל, מעריכים פעילים כי לא צפויים שינויים של ממש במדדים בימים הקרובים, כאשר הפעילים יהיו עסוקים בעיקר בחישוב התשואות והבונוסים השנתיים שיקבלו. גם המשקיעים הזרים יצאו ברובם לחופשת סוף השנה, ועשויים לחזור לפעילות בשבוע הבא.

מניות הבנקים התקשו להתרומם שוב, לאחר יומיים של עליות. לאומי איבדה 1.5% לאחר שעלתה ב-2.5% ביומיים האחרונים, בעוד הפועלים ריכזה את המחזור הגדול ביותר, ואיבדה כ-0.5%.

אפריקה ישראל זינקה ב-5% במחזור ער של 50 מיליון שקל, והשלימה זינוק של 7% ביומיים. הזינוק במניה מיוחס, ככל הנראה, להמלצה של אי.בי.אי שהחל לסקר את המניה במחיר יעד של 340 שקל - 12% מעל מחירה במניה הבוקר בפתיחת המסחר. אפריקה, המניה הכבדה במדד הנדל"ן, משכה את האחרון לעליות של 0.8%.

טלטלה עברה היום על מניית הכשרת היישוב. החברה הודיעה בבוקר כי המיליארדר ארקדי גאידמק מנהל משא ומתן לרכישת מחצית ממניות השליטה שבידי משפחת נמרודי בהכשרת היישוב. כעבור שעה, הודיע ארקדי גאידמק כי הוא נסוג מתנאי העסקה. המניה, שפתחה את היום בעליות של 5%, נפלה ב-3.7% במחזור ער של 22 מיליון שקל - פי 20 מהמחזור הממוצע היומי בה.

אלווריון, ספקית פתרונות פס רחב אלחוטיים לתחום התקשורת, זינקה בכ-5.2% לאחר שדיווחה על חוזה חדש בהודו. זאת, לאחר שאיבדה כ-14% בחודשיים האחרונים.

דלק רכב עלתה ב-0.4% לאחר המלצה חוזרת של "תשואת יתר" למניה מטעם כלל פיננסים. האנליסט יובל בן זאב חזר על המלצת תשואת יתר למניה במחיר יעד של 36 שקל - יותר מ-25% מעל מחיר המניה הבוקר.

במניות הקטנות יותר - לימס טיפסה ב-1.3%, לאחר שהחברה קיבלה הזמנה בהיקף של 1.2 מיליון דולר מארה"ב. בי קונטקט זינקה ב-5.9% לאחר שזכתה במכרז לניהול התוכן הסלולרי של ענקית המדיה הברזילאית SBT.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully