וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים לאחר שמכרה קרן פייט חמישית מאחזקותיה במלתא: חרות ומלתא זכו בחוזה בהיקף של 80 מיליון שקל

אסף רותם

27.12.2006 / 12:31

קרן פייט - בעלת השליטה במלתא - מכרה לפני שלושה ימים מניות בהיקף של כ-5.3 מיליון שקל



שלושה ימים לאחר שקרן פייט של ישי דוידי, בעלת השליטה בחברת החשמל , מכרה כחמישית ממניותיה בהיקף של כ-5.3 מיליון שקל, הודיעה היום האחרונה כי חתמה באמצעות חברת הבת שלה, אינטר-אלקטריק, על הסכם שותפות עם חרות הנדסה ומערכות מקבוצת שיכון ובינוי לביצוע עבודות חשמל במתקן ההתפלה החדש בחדרה בהיקף כספי של 80 מיליון שקל. חלקה של מלתא-אינטר בעסקה הוא כ-45%, בעוד שחלקה של חרות בעסקה עומד על 55%. קרן פייט מחזיקה היום בכ-30.8% ממניות מלתא-אינטר.



במסגרת חוזה השותפות, יהיו שתי החברות אחראיות על תכנון, ביצוע וניהול עבודות החשמל במתקן ההתפלה החדש בחדרה. העבודות צפויות להימשך עד 2009.



המתקן החדש ייבנה בשטח תחנת הכוח אורות רבין בחדרה וצפוי להפיק עד 100 מיליון מ"ק מי שתייה בשנה באיכות גבוהה. המתקן יוקם על ידי קבוצת H2ID המורכבת מהנדסת התפלה שבשליטת דלק ומשיכון ובינוי מקבוצת אריסון.



מנכ"ל אינטר אלקטריק, אריה קורוטקין: "אנו שבעי רצון מהשותפות העסקית והמעורבות בפרויקט תשתית משמעותי, אך לא פחות מכך - מברכים על שנפלה בחלקנו הזכות לקחת חלק פעיל בטיפול בבעיית המחסור במים בישראל. כחברה ישראלית הנטועה באדמת הגליל, מלתא אינטר רואה בנושא זה חשיבות עצומה לעתידנו כאן, כמו גם בנושאי איכות הסביבה ומניעת זיהומה".



מתחילת השנה, טיפסה המניה ב-63%, ושווי השוק שלה עומד כיום על כ-70 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully