וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר היציג התחזק קלות ל-4.225 שקלים

נתן שבע

27.12.2006 / 15:42

מחזורים שקטים בשוק המט"ח. פעילים בשוק: מחר צפוי יום תנודתי בעל נפח פעילות רב

המטבע האמריקאי המשיך היום להתחזק קלות. הדולר היציג עלה בכ-0.07% ל-4.225 שקלים אם כי אתמול לאחר קביעת היציג, הוא התחזק כבר ל-4.24 שקלים. בחדרי העסקות מדווחים על מחזורים שקטים יחסית. בסך הכל, התחזק הדולר בכ-1% בשלושת הימים האחרונים. היורו עלה ב-0.25% ל-5.56 שקלים.

בנק ישראל הוריד שלשום את הריבית ב-0.5% ל-4.5%, ופתח בכך פער שלילי של 0.75% לעומת הריבית בארה"ב. פעילים בשוק המט"ח ציינו, כי פעילות רבה, כמו בכל סוף שנה, צפויה בימים הקרובים, כך שהדולר עשוי לסבול מתנודתיות ומפעילות רבה יותר במיוחד מחר. לרוב, מנסים בחברות העסקיות בסוף רבעון ובסוף שנה לסגור את הפוזיציות אותן פתחו.

"לא נראה כי הדולר אמר את המילה האחרונה והוא עשוי להמשיך ולהתחזק", אמר אילן אנגל מאקסלנס גלובל מרקטס. "צריך לקחת בחשבון גם את ההיבט הבטחוני. זה עדיין לא ניכר אבל ייתכן שתהיה התלקחות מחודשת ברצועת עזה, שעשויה להשפיע על השוק. נראה כי השוק נרגע יחסית - ב-4.24 שקלים הגיעו אתמול מוכרים, וברמה של 4.22 שקלים הגיעו קונים".

"הרבה תלוי בהתנהגות הקרנות הזרות בשבוע הבא", ציין מנהל חדר המסחר בלאומי, אילן ויסקין. "כעת, הזרים נמצאים בחופשה, וכמעט לא רואים אותם. לכן, צריך להמתין לראות את התנהגותם בשבוע הבא. אני מניח שהסיכוי גבוה יותר ושהדולר ימשיך להתחזק. נראה את הדולר נסחר ברמה של 4.3-4.2 שקלים בשבוע הבא וכבר לא ברמות של 4.22-4.18 שקלים", אומר ויסקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully