וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלווריון תפרוס רשת WiMAX לאורך צפון ומזרח הודו

אסף רותם

27.12.2006 / 13:46

איירסל תרחיב את הרשת הקיימת ותשרת עסקים בינוניים וקטנים ב-50 ערים בהודו. היקף החוזה הוערך במיליוני דולרים בודדים

מניית ספקית פתרונות פס רחב אלחוטיים למפעילי וספקי שירותי תקשורת, אלוויון, חווה תקופה לא קלה. למרות שחזרה לרווחיות, היא איבדה כ-14% בחודשיים האחרונים, למחיר של 6.6 דולרים, המשקף לה שווי שוק של 392 מיליון דולר.

עד שתתבהר פשר הירידה במניייתה, הודיעה החברה היום כי Aircel Business Solutions (איירסל), חברה בת של ספק תקשורת אלחוטית מוביל בהודו, מרחיבה את הרשת שלה ומתכוונת להשתמש במערכת ה-BreezeMAX 3300 של אלווריון על מנת להקים רשת ב-50 ערים בצפון ובמזרח הודו. אלווריון, כהרגלה, לא סיפקה היקף כספי, אולם הוא הוערך בשוק במיליוני דולרים בודדים.

לאיירסל יש התקנות ב-8 מדינות בהודו והיא משתמשת במערכת ה-BreezeMAX של אלווריון על מנת להרחיב את תשתית רשת הסלולר והפס רחב שלה כיום ולהציע במהירות שרותי מידע בפס רחב לעסקים קטנים ובינוניים. מערכת ה-BreezeMAX 3300 היא הרחבה של המערכת הקיימת ופועלת בתדר של 3.3GHz, אשר מיועד עבור שרותי WiMAX בהודו.

"איירסל היא אחת מהלקוחות שיש לנו באזור אסיה פסיפיק ואפריקה בתחום ה-WiMAX, אזור שאופיין מזמן כבעל פוטנציאל רב ל-WiMAX בגלל הביקוש הגובר לפס רחב ובגלל המחסור בתשתיות תקשורת", אמר צביקה פרידמן, מנכ"ל אלווריון. "על ידי מינוף מספר ההתקנות הרב של אלווריון למערכות ה-BreezeMAX והיכולות הטכניות, אנו יכולים להציע פתרון WiMAX בצורה מהירה ובעלות כלכלית נמוכה בתחום התדרים שקיים בהודו. אנו מאוד שמחים לעזור לסגור את הפער הדיגיטלי שקיים בשוק כה גדול וחשוב כמו הודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully