וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דב על ביטול עסקת מעריב: אני לא חושב שזה תרגיל

שלומי שפר

27.12.2006 / 14:07

בן דב היה אמור למכור 20% מהחברה תמורת 36 מיליון דולר: "זה יכול לקרות. אנשים משנים את דעתם"

בפגישה הארוכה שנערכה אתמול במשרדי הכשרת היישוב בתל אביב, בין עופר נמרודי ועו"ד רם כספי, לבין ארקדי גאידמק, נכח גם איש העסקים אילן בן דב - בעל השליטה בחברת סאני. בן דב, המחזיק בכ-20% ממניות הכשרת היישוב בשווי של כ-33 מיליון דולר, סיכם עם גאידמק על מכירת המניות בתמורה ל-36 מיליון דולר - 10% מעל מחיר השוק. מחיר זה מגלם להכשרה שווי של 180 מיליון דולר.

הבוקר דיווחה הכשרת היישוב, שבשליטת משפחת נמרודי, כי היא מנהלת מגעים מתקדמים עם גאידמק למכירת מניות בחברה והפיכתו של גאידמק לשותף בשליטה. בהמשך, הודיע גאידמק כי הוא מפסיק את המו"מ. בתגובה אמר עופר נמרודי, כי יתכן שמדובר בתרגיל חובבני במו"מ".

בן דב מאשר את הדברים, אך אינו מתרגש. "אני לא חושב שזה תרגיל. מבחינתי הכל בסדר. זה יכול לקרות. אנשים משנים את דעתם. אני מרגיש בסדר. בכל מקרה, לא כל כך רציתי למכור. פרט לכך, הייתי אמור למכור במחיר נמוך משמעותית מזה של עופר, שהיה אמור למכור לפי שווי של כ-400 מיליון דולר".

זה לא שווי גבוה מאוד?

"כשהכשרה תעשה את שערוך הנכסים שלה לפי התקן הבינלאומי, יראו את השווי. יש שם דברים שרשומים היסטוריים. אין לי ספק שהשוק לא יודע לתמחר את המניה, אבל אנחנו משקיעים לטווח ארוך".

איך התרשמת מגאידמק?

"התרשמתי ממנו בצורה יוצאת דופן, האיש מקסים. הוא איש טוב ומאוד נחמד. הוא לקח לעצמו עוד זמן למחשבה וזה לגיטימי. זו עסקה גדולה.

הודיעו לך על הביטול של העסקה?

"אני בטלפונים משמונה בבוקר, מאז שיצאה הודעת הבורסה. הדיווח היה בסדר ומחויב המציאות. אני לא נזקקתי לדיווח כי הודיעו על ביטולי המגעים עוד לפני פתיחת המסחר. מעבר לכך, לא קרה אסון ולא קרה שום דבר. בסוף עופר נמרודי ימצא קונה והכל יהיה לטובה. החברה כרגע בשוק וכולם יודעים את זה. יש גם פניות אחרות של אנשים בעניין הזה. משהו בטוח יקרה. לגבי גאידמק, נו הארד פילינגס. הכל בסדר. זה לגיטימי, הכל ברוח טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully