וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיני, גרוזיני ואתיופי עלו לממיר

רוני קורן-דינר

28.12.2006 / 12:23

כשבמקום BBC פריים מוסיפות חברות הכבלים לממיר ערוץ סיני, גרוזיני ואתיופי, זה נשמע כמו התחלה של בדיחה עדתית גרועה

זאת לא הפעם הראשונה ש-HOT מורידה ערוצים, אבל היא בהחלט לא היחידה ואלה לא הערוצים האחרונים שיתפנו מהמסך של המנויים בישראל. גם ב-yes נערכים להורדה של ערוצים זרים, ברגע שיגיע מועד חידוש החוזה ולא תהיה הסכמה על הנחה משמעותית במחיר.

בשתי החברות טוענים שמדובר בערוצים זרים, לעתים ללא תרגום מלא, שנהנים מצפייה קלושה. לטענתם, הכסף הרב שמוזרם לחברות המדיה בחו"ל יכול היה לממן הרבה יותר הפקות מקור. זאת אחיזת עיניים כמובן. חברות הכבלים והלוויין יוסיפו רק ערוצים זולים, או תכנים שניתן לגבות עבורם תשלום נוסף - אם באמצעות ערוצים חדשים בתשלום או באמצעות ספריית ה-VOD.

קצת היסטוריה: לפני כשנתיים הורידה HOT את ערוץ הסרטים המצוירים "קרטון נטוורק" ואת ערוץ הסרטים הקלאסיים TCM, שניהם בבעלות תאגיד המדיה האמריקאי טיים-וורנר. לאותו תאגיד משתייך גם ערוץ החדשות CNN, וגם לגביו היה סימן שאלה לא קטן. אבל HOT הבינה שמה שאפשר לעשות לסרטי אנימציה ולסרטי קולנוע שמעניינים קהלי נישה קטנים, אי אפשר לעשות לערוץ החדשות הזר המוביל בישראל.

גם עכשיו, כשבמקום BBC פריים מוסיפות חברות הכבלים לממיר ערוץ סיני, גרוזיני ואתיופי, זה נשמע כמו התחלה של בדיחה עדתית גרועה. אם HOT רוצה לתת מענה לעובדים זרים ולעולים חדשים זה מבורך, אבל מדוע על חשבון הקהל הרחב? עוד מנסים לנחם אותנו ב-HOT שחלק מהתוכניות ששודרו ב-BBC פריים, יהיו מעתה זמינות ב-VOD ובערוץ אקסטרה הוט שמשווק בתשלום. המנויים הישראלים אינם מורגלים במרד צרכנים, ומי שחשב שיראה גל נטישה המונה של חברות הכבלים בעקבות הודעתן, יתבדה. ב-HOT וגם ב-yes יודעים היטב שאין ערוץ נישה או תוכן כלשהו שיגרום לישראלי להתנתק מהקופסה שבסלון. הבנתם? עכשיו תשלמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully