וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי עסקים מחיפה הקדימו את פוינטר ברכישת הבעלות על סקיילוק מידי רב בריח

עומרי כהן

28.12.2006 / 12:45

אייל סבג ואמנון מריומה רכשו את המתחרה הקטנה של איתוראן ופוינטר, באמצעות חברת נקסט שבבעלותם



חברת נקסט, שבבעלות אנשי העסקים אייל סבג ואמנון מריומה מחיפה, השלימה בימים האחרונים את רכישת חברת רב בריח איתור לווייני (סקיילוק) מידי החברה האם, רב בריח השקעות. נקסט היא חברה פרטית הפועלת באיזור חיפה בתחום אביזרי הרכב. סבג אישר היום את השלמת העסקה, וגם תדפיס מעודכן של רשם החברות מצביע על העברת הבעלות אליו ואל מריומה. עם זאת, מנכ"ל רב בריח המשיך לטעון כי הנושא עדיין נמצא במשא ומתן.



בכך הקדימה נקסט את חברת הציבורית, אשר הגישה גם היא הצעה לרכוש את סקיילוק, תמורת כ-10 מיליון שקל. לדברי סבג שילמו הוא ומריומה סכום גבוה יותר מזה שהציעה פוינטר, אולם את הסכום המדויק הוא נמנע מלציין. הוא הוסיף כי רישום הבעלות כבר בוצע ברשם החברות.



סקיילוק, שהוקמה ב-1998 בידי קבוצת רב בריח, היא מתחרתן הקטנה של איתוראן ופוינטר בשוק איתור כלי הרכב בישראל. אולם בעוד איתוראן ופוינטר פונות לשוק הרכב הראשוני, כלומר לשוק מכירות הרכבים החדשים, ניסתה עד כה סקיילוק את מזלה במכירת מערכות איתור בשוק המשני, כלומר בשוק הרכבים המשומשים, בינתיים בהצלחה מוגבלת בלבד. מספר המנויים הנוכחי של סקיילוק עומד על כעשרת אלפים, נמוך בכ-85% ממספר המנויים של פוינטר בישראל. אולם, לדברי סבג, מתכננת נקסט להכפיל פי שניים את מספר המנויים של סקיילוק בשנה הקרובה.



לפני יותר מחצי שנה ניסה גם איש העסקים שלמה שמלצר להשתלט על סקיילוק דרך חברת הליסינג הגדולה בישראל שבשליטתו, ניו-קופל. במטרה לנסות ולהרחיב את פעילותה לשווקים משלימים לשוק בליסינג, חתמה ניו-קופל בסוף מאי על עסקה לרכישת 60% מסקיילוק וחברה בת נוספת בקבוצה, רדיומרס, תמורת 12 מיליון שקל. כחודשיים לאחר מכן דיווחה ניו-קופל לבורסה על ביטול העסקה, מאחר ולא התמלאו התנאים המתלים לביצועה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully