וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתוני מקרו חיוביים בארה"ב: מדד מנהלי הרכש של שיקגו ומדד בטחון הצרכנים בארה"ב עלו במפתיע

סוכנויות הידיעות

28.12.2006 / 18:15

מדד מנהלי הרכש של איזור שיקגו התאושש משפל של שלוש שנים וחצי



מדד מנהלי הרכש של איזור שיקגו התאושש בדצמבר משפל של שלוש שנים וחצי. המדד עלה החודש לרמה של 52.4 לעומת רמה של 49.9 בנובמבר. תחזית הכלכלנים היתה לעלייה מתונה יותר של המדד לרמה של 50.9. בחודש שעבר, ירד המדד לראשונה מאז אפריל 2003 אל מתחת לרמה של 50. קריאה של המדד מתחת לרמה של 50 מצביעה על ירידה בהיקף הפעילות של מרבית העסקים באזור, בעוד שמדד מעל לרמה זו מעיד על התרחבות בפעילותם.



עוד בחזית המקרו היום: מדד בטחון הצרכנים בארה"ב עלה במפתיע החודש לרמה של 109 לעומת 105.3 בנובמבר. זאת, על רקע שיפור במצב שוק התעסוקה ואופטימיות רבה יותר ביחס למצב הכלכלה - כך מסרה חברת המחקר קונפרנס בורד. תחזית הכלכלנים היתה לירידה של המדד לרמה של 101.9 לעומת קריאה מקורית של 102.9 בנובמבר.



כמו כן, פירסם היום איגוד סוכני הנדל"ן של ארה"ב (NAR) את נתוני המכירות של בתים קיימים, אשר הצביעו על גידול מפתיע במכירות בנובמבר, לצד ירידה חודשית רביעית ברציפות במחירי הבתים. מכירות בתים קיימים גדלו בחודש שעבר ב-0.6% לקצב שנתי של 6.28 מיליון בתים.



תחזית הכלכלנים היתה לירידה של 0.8% במכירות בתים קיימים בחודש שעבר לרמה של 6.19 מיליון בשנה. המחיר החציוני של בתים קיימים בארה"ב ירד בחודש נובמבר ב-3.1% לעומת החודש המקביל בשנה הקודמת - ירידה חודשית רביעית ברציפות - לרמה של 218 אלף דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully