וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד דורון רפואה הוא עורך הדין שניסה לעשוק את ילדיה של ידידתו שמתה ממחלת הסרטן

ארנון בן-יאיר

28.12.2006 / 19:33

שופטת בית המשפט לענייני משפחה קבעה לפני כשבועיים כי רפואה ערך צוואה המקנה לו כ-30 מיליון שקל



שופטת בית המשפט לענייני משפחה, טובה סיון, התירה ביום רביעי לפרסם את שמו של עורך הדין שקבעה לגביו לפני כשבועיים קודם לכן, כי ערך צוואה לידידתו חולת הסרטן המקנה לו נתח מצטבר של 60% מערך הצוואה - כ-30 מיליון שקל. עורך הדין הוא דורון רפואה, מרחוב שטריקר בתל אביב העוסק בדיני אישות ומשפחה.



בפסק דינה, ביטלה השופטת סיון את אותם סעיפים מצוואת המנוחה אשר זיכו את עורך דינה בתשלום עבור ניהול העיזבון בנאמנות - תשלום אשר הגיע לסכום מצטבר גבוה ביותר. תחילה, קבעה סיון כי שמו של עו"ד רפואה ייוותר חסוי, כמקובל בפסקי דין של בתי משפט למשפחה המתקיימים בדלתיים סגורות, לכאורה כדי לשמור על חיסוים של ילדיה הקטינים של המנוחה. עם זאת, בעקבות עתירה לגילוי שמו, שנדונה השבוע ובה הביע עורך הדין של הקטינים עמדה לפיה יש לגלות את שמו של עו"ד רפואה, התרצתה השופטת וקבעה כי יש לחשוף את השם.



"לא נסתר מעיני כי אל מול האינטרס הציבורי עומדים אינטרסים לגיטימיים לשם טוב, פרנסה ועיסוק. יחד עם זאת, בנסיבות מקרה זה, אני סבורה כי אינטרסים אלה נסוגים אל מול האינטרס המרכזי של פומביות ופרסום הליכים והאינטרס הציבורי של עורכי הדין והציבור כולו בכלל", קבעה סיון.



עו"ד רפואה אינו נחשב לדמות מוכרת בעולם דיני האישות, אך עורכי דין בכירים בתחום אומרים כי אביו המנוח היה דמות מוכרת בשעתו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully