וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לא יהיו הפתעות ברגע האחרון: נחמן שי הוא המנכ"ל הבא של רשות השידור

רוני קורן-דינר

16.8.2001 / 9:58

השר רענן כהן ידון היום עם רה"מ על תפקיד היו"ר, במקום שי; המועמדים: חבר הוועד המנהל, אלון אלרואי, וניר חפץ, עורך רשת ידיעות תקשורת

היום אחה"צ יכריז השר הממונה על ביצוע חוק רשות השידור, רענן כהן, על האיש שנבחר לכהן כמנכ"ל הרשות. המועמד הנבחר, אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, יהיה נחמן שי, יו"ר הוועד המנהל ומליאת הרשות; כך לדברי גורמים בלשכת השר.

אתמול נפגש כהן עם רה"מ, אריאל שרון, לאחר הדיון במליאת רשות השידור. במליאה הצביעו רוב החברים בעד מועמדותו של שי. היום אמורים כהן ושרון לשוחח פעם נוספת, על מנת לסגור את הפרטים האחרונים ולהחליט מי יהיה יו"ר הרשות במקום שי. המועמדים לתפקיד הם אלון אלרואי, חבר הוועד המנהל של הרשות המזוהה עם הליכוד, וניר חפץ, עורך רשת ידיעות תקשורת, שהציע את מועמדותו לתפקיד המנכ"ל.

גורמים בליכוד הביעו בימים האחרונים התנגדות למינוי שי, בטענה שהוא מזוהה עם מפלגת העבודה (שי ניהל את מערך ההסברה הבינ"ל של אהוד ברק בתחילת האינתיפאדה). מועמדותו של אלרואי ליו"ר אף היא שנויה במחלוקת: כמה מחברי מליאת רשות השידור מתנגדים לו בשל היותו חבר מרכז הליכוד וממקורבי שר האוצר, סילבן שלום.

שמו של משה שלונסקי, מנכ"ל קבוצת חדשות ישראל שהפסידה במכרז ערוץ החדשות הייעודי, יושמט ככול הנראה מרשימת המועמדים.

אורי פורת, המנכ"ל היוצא של הרשות, התפטר לפני כשבועיים, שלושה ימים לפני התכנסות מליאת רשות השידור שבה היו אמורים לדון בדו"ח קשה על תפקודו, ולהמליץ על הדחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully