וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופות הגמל וקרנות הפנסיה של הלמן-אלדובי ישקיעו מיליון דולר בחברת השיחות הבינלאומיות אקספון

עומרי כהן

28.12.2006 / 22:35

מנכ"ל אקספון גיא ניסזון ויו"ר החברה אברהם קינן יזכו כל אחד לשכר שנתי של כ-329 אלף דולר



קופת הגמל וקרנות הפנסיה של בית ההשקעות הלמן-אלדובי סיכמו על השקעה של מיליון דולר בחברת השיחות הבינלאומיות אקספון (סימול: XFN). במסגרת ההסכם בין הצדדים, תקצה החברה להלמן-אלדובי כ-344.8 מניות חסומות במחיר של 2.9 דולרים למניה ועוד כ-172.4 אלף כתבי אופציה הניתנים להמרה למניות במחיר של 3.4 דולרים למניה.



כספי הגיוס יוכלו לשמש את אקספון בהשקעות בציוד, ברכישת חברות וטכנולוגיות, בפיתוח העסקים ובחיזוק ההון העצמי. השלמת ההנפקה הפרטית תבוצע בכפוף לאישור רישום המניות למסחר בבורסות תל אביב ואמקס בניו-יורק.



במקביל, החליט דירקטוריון אקספון כי החברה תרכוש מהיו"ר שלה, אברהם קינן, 100 אלף מניות חסומות לפי מחיר של 2.8 דולרים למניה. בהודעה לרשות ניירות ערך בארה"ב, ציינה אקספון כי הרכישה אושרה הן בידי ועדת הביקורת של הדירקטוריון והן בידי חברי הדירקטוריון, שאינם בעלי אינטרס אישי בעסקה.



לקראת השנה החדשה, אישר דירקטוריון אקספון ליו"ר קינן שכר ותגמולים שנתיים בהיקף כולל של 168 אלף ליש"ט (כ-329 אלף דולר) החל מינואר 2007. מנכ"ל החברה, גיא ניסנזון, יזכה לשכר ותגמולים שנתיים בהיקף זהה.



קינן וניסנזון שולטים באקספון במשותף עם אחזקות של 31.1% ו-10.7% בהתאמה. מניית החברה נסחרת היום בוול סטריט בירידה של 0.4% ל-2.75 דולרים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully