וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתה של תאיר ראדה פנתה לעו"ד משה מרוז בבקשה לבדוק את תפקוד המשטרה בפרשה

29.12.2006 / 14:35

עוה"ד מרוז: יש כיוון אחר אותו צריכה המשטרה לחקור; מעצרו של רומן זדורוב הוארך בשבוע



משפחת ראדה פנתה היום (שישי) לעורכי הדין משה ושירה מרוז בבקשה כי ייצגו את המשפחה בבקשתם לבדוק את חקירת המשטרה. עורכי הדין מרוז אמרו כי הם סבורים כי יש כיוון אחר אותו צריכה המשטרה לחקור, "לדעתנו המשטרה מנסה לאשש כיוון ראשוני במקום לבדוק כיוונים אחרים. נראה שהם ננעלו והעדיפו להתמקד עם המוכר". עורכי הדין אמרו כי יבקשו שחומר החקירה יועבר לידי המשפחה והחוקר הפרטי, אלכס פלג. לדברי עורכי הדין מרוז, "במקרה כזה שנוי במחלוקת צריך לשתף את המשפחה בחומר החקירה".



בתוך כך, בית משפט השלום בעכו האריך היום ב-7 ימים את מעצרו של רומן זדורוב, החשוד ברצח הילדה תאיר ראדה. זדורוב שב ואמר לפני הדיון כי הוא חף מפשע וכי הודה ברצח ושיחזר אותו בעקבות לחצים שהופעלו עליו. הוא הכחיש כי הילדה ביקשה ממנו סיגריה וכי הוא השיב לה בקללות. זדורוב אף אמר כי הוא מאמין שבעוד שבועיים הוא יהיה בבית.



אשתו של החשוד, אולגה זדורוב אמרה כי בעלה אינו אדם אלים ומעולם לא היה כזה. היא גם הוסיפה כי בקרוב היא תפגוש את בעלה בבית ולא במעצר. דוד שפיגל, עורך דינו של זדורוב, אמר כי הוא מצפה מהמשטרה שתחזור לבדוק כיווני חקירה נוספים. עוד נמסר כי, רשת הטלוויזיה בשפה הרוסית RTVI בדקה את עברו של זדורוב באוקראינה ולא מצאו שום רישום פלילי במשטרת אוקראינה.



השופט ג'מיל נאסר אמר שאם לא תוגש הצהרת תובע (השלב שלפני הגשת כתב אישום) עד הדיון הבא ביום רביעי, תצטרך המשטרה להציג ראייה חדשה בעלת משקל לפני שתבקש שוב להאריך את מעצרו של זדורוב.



במשטרה ממתינים עדיין לקבלת תוצאות הבדיקות הביולוגיות שנאספו בתא שירותים בבית הספר, שנשלחו למעבדה בארה"ב. במשטרה מתחזקת ההשערה כי רקע מיני הוא המניע לרצח הילדה. לטענתה, במחשב האישי שנתפס בדירתו של הזוג זדורוב נמצא כי החשוד נהג לגלוש לאתרי פדופיליה ולהתכתב עם ילדות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully