וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאו כבר מצאה שימוש לכסף שתקבל מנמרודי: רוכשת מפישמן 10% מחברת טן - לפי שווי של 60 מיליון דולר

שלומי שפר

30.12.2006 / 18:37

אקסלנס מצטרפת לעסקה - תרכוש 15% נוספים מחברת הדלק; טאו במו"מ לרכישת השליטה בחברת ישראלום



עסקה נוספת נחתמה בסוף השבוע הזה - גם היא קשורה לעסקת הכשרת היישוב. ל-TheMarker נודע כי כבר מצאה שימוש לכסף שתקבל מנמרודי - 142 מיליון שקל. טאו חתמה בסוף השבוע על הסכם לרכישת 10% מחברת טן, שבשליטת אליעזר פישמן, לפי שווי של 60 מיליון דולר, אליה תצטרף אקסלנס, שתרכוש 15% מהמניות לפי אותו שווי, כאשר פישמן ימשיך להחזיק 75.1% מחברת הדלק.

העסקה כוללת אופציית פוט ל-3 שנים. במידה שהרוכשים יתחרטו, הם יוכלו למכור לפישמן את המניות חזרה עוד 3 שנים, באותו שווי, לפי ריבית של 6.25% לשנה. ההערכות הן כי פישמן ינסה בקרוב להרחיב את הפעילות של החברה בעיקר לשוק הרוסי, שם יש לחברות שבשליטתו פעילות נדל"ן. אם תהיה הנפקה של החברה בשווי גבוה משווי העסקה - אופציית הפוט תתבטל.



עסקה נוספת עליה עובדת טאו ותושלם ככל הנראה לקראת סוף ינואר, היא רכישת השליטה בחברת הנדל"ן . שם מדובר בעסקה במחיר של 110 מיליון שקל, כאשר החברה נסחרת פי שווי של 150 מיליון שקל. טאו, חברת ההשקעות של אילן בן דב, המנוהלת על ידי יוסי ארד, ממשיכה להחזיק עדיין ב-4.9% ממניות א וב-2% ממניות . לפני חודש מכרה החברה לבעל השליטה בקונצרן, נוחי דנקנר, מניות החברה ב-100 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully