וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נ.א.ס.ס תבחר בשבועיים הקרובים בנק השקעות זר אשר יסייע לחברה בגיוסי הון ובהנפקה ציבורית

אלי דניאל

16.8.2001 / 13:43

עם זאת, הנפקה ציבורית לא צפויה בשנה הקרובה; החברה מנהלת מו"מ לבחירת שותף אסטרטגי לשיווק מוצריה; נ.א.ס.ס עתידה להתחיל בייצור מוצריה לקראת סוף 2001

חברת נ.א.ס.ס (נוירומסקיורל אלקטריקל סטימיולישין סיסטמס) נ.א.ס.ס צפויה לבחור בשבועיים הקרובים בנק השקעות זר שיסייע לה בגיוסי הון ובהנפקה ציבורית. כך אמר ל-Themarker.com שמוליק שני, מנכ"ל החברה.

שמה של נ.א.ס.ס עלה לאחרונה לכותרות בעקבות שני אירועים הקשורים לפעילות החברה ולשליטה בה. האירוע הראשון היה לפני כחודש וחצי עת הודיעה החברה כי מערכת ה-HandMaster שפותחה על ידה ואשר מיועדת להפעלה של שרירי היד המשותקים, קיבלה את אישור מינהל התרופות האמריקאי (ה-FDA) לשימוש תפקודי גם על ידי נפגעי חוט שדרה. בנוסף, היום דווח על השלמת עסקה שהתבצעה במניות החברה ובמסגרתה רכשה קרן תעוזה מקבוצה של בעלי מניות בחברה כ-6.8% ממניות החברה וזאת בתמורה להקצאת מניות בתעוזה.

נ.א.ס.ס אשר הוקמה ב-1991 עוסקת בפיתוח מערכות לשיקום אנשים הסובלים משיתוק. מערכות אלה מבוססות על טכנולוגיה המאפשרת העברת גירוי חשמלי פונקציונלי בעזרת מערך אלקטרודות, המשולבות בתושבת ייעודית, ומחוברות ליחידת בקרה ממוחשבת ניידת. משרדיה של החברה, המונה כ-55 עובדים, ממוקמים ברעננה ויש לה מספר חברות בנות הפועלות בהולנד ובשבדיה.

שמוליק שני, מנכ"ל החברה, מסר במענה לפניית Themarker.com כי נ.א.ס.ס פיתחה משפחה של מוצרים אשר מיועדים לטפל בכל האיברים המשותקים של האדם. מוצרים אלה מחזירים תנועה ותפקוד למכלול האיברים שנפגעו בצורה לא חודרנית. "למעט הפתרון המוצע על ידנו, אין עוד פתרונות שאינם חודרניים לבעיית השיתוק, ואנחנו סבורים כי כל אחד ממוצרים אלה עשוי להפוך למוצר סטנדרטי שיינתן לכל מי שנזקק לפתרון לבעיית שיתוק", אומר שני. "להערכתנו, פוטנציאל השוק של המוצרים הללו בעולם המערבי נאמד בעשרות מיליארדי דולרים. כבר כעת התחלנו לשווק את המוצרים בהולנד, שם מכסות קופות החולים כיסוי מלא את עלות הטיפול".

לדברי שני, החברה מנהלת כיום מו"מ עם מספר חברות הפועלות הטיפול הרפואי וזאת לשם שיווק המוצרים. "הכוונה שלנו היא להגיע לקשר עם שותף אסטרטגי שישווק את המוצרים, בעיקר בארה"ב". כמו כן, אנו מנהלים קשר מתקדם עם מספר בנקי השקעות זרים, מהמובילים בעולם, שפנו אלינו ביוזמתם, וזאת לשם בחירת בנק מלווה שיסייע לחברה בגיוסי הון, הנפקה ציבורית ויצירת קשרים אסטרטגיים. בחירת הבנק צפויה להתבצע בתוך כשבועיים".

בהתייחסו להנפקה אפשרית של החברה אמר שני כי זו אחת האפשרויות העומדות על הפרק "אבל לאור מצב שוקי ההון נראה לי שזה לא יקרה בשנה הקרובה. בינתיים, בנקי ההשקעות אשר פנו אלינו נתנו לחברה הערכות שווי של יותר מ-200 מיליון דולר".

באשר לקשר של החברה עם תאגיד דאו כימיקלס אמר שני כי "דאו מהווה עבורנו שותף אסטרטגי לייצור המוצרים. דאו תייצר עבורנו את המכשור והציוד עבור קווי הייצור שיחלו לפעול בישראל לקראת סוף שנת 2001".

בעלי המניות העיקריים בנ.א.ס.ס כוללים את קרן תעוזה הישראלית, המחזיקה בכ-37% ממניות החברה, חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון האמריקאית (סימול: JNJ) המחזיקה בכ-16% מהמניות, בנק ABN-AMRO ההולנדי (סימול: ABN) המחזיק בכ-10% מהמניות, קרן הון סיכון ההולנדית Life Sciences Partners המחזיקה בכ-10% מהמניות ותאגיד דאו כימיקלס (סימול: DOW) המחזיק בכ-4% מהמניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully