וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיסקונט מתקשים למצוא מחליף לחזקיהו

שלמי שפר

31.12.2006 / 10:18

הממונה על האשראי בבנק התמנה למפקח על הבנקים במקום להמן. מי שיחליף אותו, זמנית, יהיה לא אחר מהמנכ"ל שפר

כחודשיים חלפו מאז שנודע כי רוני חזקיהו, הממונה על האשראי בבנק דיסקונט, הוא המועמד להתמנות למפקח על הבנקים במקומו של יואב להמן ובדיסקונט עדיין לא מצאו לחזקיהו מחליף.

מחר נכנס חזקיהו באופן רשמי לתפקידו בבנק ישראל ובלית ברירה מי שיקח על עצמו, לפחות באופן זמני, את התפקיד החשוב בבנק יהיה המנכ"ל גיורא עופר. מדובר בצעד חריג יחסית שבו מנכ"ל נוטל לעצמו סמכויות של כפוף לו ובדרך כלל במערכת הבנקאות נוטים להעניק לאחד המנהלים הבכירים האחרים את התפקיד, לפחות באופן זמני. בדיסקונט מתקשים, כך נראה, למצוא מחליף מתאים לחזקיהו ושורת המועמדים לתפקיד עדיין ריקה.

במקביל, ביקשה לאחרונה בעלת השליטה בבנק הפועלים, שרי אריסון מדני דנקנר, שותפה לגרעין השליטה ויו"ר החברה בת ישראכרט, שיישאר בתפקידו גם לאחר השלמת העסקה בה תרכוש אריסון אחזקות את חלקה של משפחת דנקנר בגרעין השליטה בבנק הפועלים. אריסון אמורה לרכוש מידי משפחת דנקנר 6% ממניות הבנק באמצעות רכישת השליטה בחברת תעשיות מלח. מלח נסחרת היום בבורסה לפי שווי של כ-1.07 מיליארד שקל ובני משפחת דנקנר מחזיקים בכ-65% ממניות החברה. ככל הידוע, דנקנר טרם החליט האם להיענות לפנייתה של אריסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully