וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארטיגיימינג העניקה למנהליה בונוסים ואופציות בסך 78 מיליון דולר למרות נפילת המניה ב-76% השנה

סוכנויות הידיעות

31.12.2006 / 10:27

החברה רכשה בשבוע שעבר את פעילות ההימורים של אמפייר אונליין של נעם לניר



חברת ההימורים המקוונים פארטיגיימינג (סימול PRTY.L), מפעילת אתר הפוקר הגדול בעולם אשר רכשה בשבוע שעבר את פעילות ההימורים המקוונת של חברת אמפייר אונליין (סימול EOL.L) של נועם לניר הישראלי, העניקה למנהליה הבכירים בונוסים ואופציות בסך 40 מיליון ליש"ט (78 מיליון דולר) למרות נפילת מניית החברה ב-76% השנה. כך דיווח העיתון הבריטי "אינדיפנדנט".



חבילת השכר השנתית של מנכ"ל פארטיגיימינג, מיץ' גרבר, הסתכמה ב-18.5 מיליון ליש"ט, וסמנכ"ל הכספים הרוויח קרוב לשישה מיליון ליש"ט. בכירים נוספים בחברה קיבלו אופציות למניות בשווי של 16 מיליון ליש"ט.



החברה הסבירה את החלטתה להעניק בונוסים למרות הביצועים הגרועים של מנייתה, בצורך לפצות את בכיריה על ירידה בשווי חבילות השכר שלהם, עקב נפילת המניה. בעת הענקת חבילת השכר של המנכ"ל גרבר בעת הנפקתה של פארטיגיימינג בחודש יוני 2005, היה שווי החבילה 40 מיליון ליש"ט.



פארטיגיימינג הודיעה בשבוע שעבר על רכישת עסקי ההימורים המקוונים של אמפייר אונליין, שהונפקה בידי נעם לניר הישראלי לפני שנה וחצי בבורסת לונדון. אמפייר אונליין הונפקה לפי שווי של 925 מיליון דולר. פארטיגיימיג תשלם תמורת העסקים 48 מיליון דולר במניות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully