וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטרה נדל"ן רכשה 75% מבניין חברת התקשורת MTS בקנדה תמורת 143 מיליון שקל

אסף רותם

31.12.2006 / 10:37

דמי השכירות של הבניין מניבים תשואה של כ-7.6% על ההשקעה בנכס



שלושה ימים לאחר שדיווחה, כי היא מנהלת מו"מ מתקדם להצטרפותה לעסקת הענק לרכישת 47 בתי מלון של רשת מריוט בבריטניה, מדווחת על רכישת בניין משרדים נוסף בקנדה. אלקטרה נדל"ן, בניהולו של שלמה שרף, חתמה על הסכם לרכישת 75% מבניין משרדים בעיר וויניפג שבקנדה, המושכר לענקית התקשורת הקנדית MTS Allstream. אלקטרה נדל"ן ושותפיה ישלמו תמורת הנכס סכום של כ-191.3 מיליון שקל, כאשר חלקה של אלקטרה נדל"ן בעסקה מסתכם בכ-143 מיליון שקל.



הבניין הנרכש ממוקם במרכז העסקים של העיר וויניפג (Winnipeg), שהינה העיר הגדולה ביותר במחוז מניטובה שבקנדה. הבניין מושכר לתקופה של 15 שנה, עד סוף שנת 2021, ללא אפשרות יציאה, לחברת התקשורת הקנדית MTS Allstream תמורת דמי שכירות שנתיים נטו, המסתכמים בכ-14.2 מיליון שקל (כ-3.9 מיליון דולר קנדי), והמייצגים תשואה של כ-7.6% על ההשקעה. מימון העסקה יתבצע באמצעות הלוואת Non Recourse בסך של כ-148.5 מיליון שקל ל-10 שנים, בריבית קבועה של כ-5.1%.



שלמה שרף, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, אמר היום: "העסקה הנוכחית היא במסגרת המדיניות של אלקטרה נדל"ן להגדיל את השקעותיה בקנדה, והיא מתווספת לעסקה להגדלת חלקנו באוקטובר בשני בניינים שאנו מחזיקים במרכז טורונטו. הבניין הנוכחי מתאפיין בשוכר חזק בדמות חברת התקשורת MTS ובחוזה שכירות ארוך טווח לתקופה של 15 שנה, ובהתאם למאפיינים אלה, אנו רואים פוטנציאל לעליית ערך בנכס זה בשנים הבאות".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully