וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל חתמה על חוזה מיקור חוץ לתשתיות המחשוב עם חברת טלדור; היקף הפרויקט - 4מיליון דולר למשך 5 שנים

רפאל פוגל

31.12.2006 / 12:31

טלדור תספק לשופרסל שירותי מחשוב לכלל סניפי שופרסל וקלאבמרקט



שופרסל חתמה על חוזה מיקור חוץ לתשתיות המחשוב עם חברת טלדור בהיקף של 4 מיליון דולר למשך חמש שנים. הפרויקט כולל תחזוקה שוטפת לסביבת המחשוב בכל מרכיבי ציוד המחשבים הקיימים בסניפים וכן אחריות על ההתקנות בפרויקט "החנות העתידית" של שופרסל. הקמת "החנות העתידית" כוללת רכש ציוד, ביצוע אינטגרציה במתקני הספק והתקנת הציוד ב-235 סניפי הרשת.



"החנות העתידית" תשרת את הסניפים על בסיס מערכות מחשוב מודרניות ותאפשר עבודה רציפה מול מערכות מרכזיות, בקרה וניהול יעיל, ערוץ מכירה ממוקד לקוח המאפשר זיהוי מיידי והצעת הטבות ומוצרים המתאימים ללקוח בסניפים.



דורון ספיר, מנכ"ל טלדור, ציין כי "המבנה המיוחד של טלדור מאפשר לה לתת מענה הולם לאתגרים מסוג זה הכוללים פיתרונות תקשורת, אינטגרציה של חומרה ותוכנה ופיתרונות תוכנה והטמעה. שופרסל הינה לקוח ותיק של טלדור והעובדה כי עברנו למודל מלא של מיקור חוץ, הכולל אמנת שירות מאתגרת במיוחד, מראה בעיקר על שדרוג מערכת היחסים והאמון בין הארגונים".



צביקה פישהיימר, מנהל אגף מערכות מידע בשופרסל מסר כי "שופרסל נכנסת לעידן חדש בנושא מערכות הקופה בסניפים ושיפור השירות ללקוח בקו הקופה. המערכות החדשות מושתתות על טכנולוגיה מתקדמת ודורשות שירותי מחשוב ואינטגרציה באיכות ובזמינות גבוהה יותר מתמיד. הסכם זה מהווה נדבך חשוב בהצלחת המהלך ושופרסל מאמינה כי תמצא בטלדור שותף נאמן ומקצועי לדרך".



יוסי פחימה, מנהל חטיבת שירותים מנוהלים בטלדור, הוסיף כי "טלדור תיישם בשופרסל תפיסה כוללת שמטרותיה שיפור שרידות המערכת, גמישות מקסימלית לצרכים משתנים, אבטחת מידע ברמה גבוהה וממשק משתמש פשוט וקל לתפעול ושיפור היעילות. כל אלו יבואו בסופו של דבר לידי ביטוי בהגדלת שביעות רצונות של הלקוח הסופי. שופרסל הוא גורם מרכזי בשוק הקמעונות הישראלי, ומהווה כ-50% משוק זה. החתימה עם שופרסל ממצבת את טלדור כספק המרכזי בתחום שירותי מחשוב בתחום הקמעוני בישראל, עם נתח שוק של למעלה מ 60%".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully